Thursday, September 27, 2012

Hectic month

Assalamualaikum semua...

huru hara betol hidup aku sekarang. Memang tak terurus dari segi mental, fizikal dan persekitaran.
 Lepas balik dari cuti raya sampai sekarang asignemnt tak setle-setle lagi.
 Insyallah hari jumaat last submit last asignment iaitu Teknologi Pendidikan. 
Esok ada banyak perkara nak kena setle kan:
1. Ujian TMK (series tak study lagi)
2. Drama (ni markah untuk SDP)
3. Story board dan powerpoint presentation TMK.


Sepanjang bulan 9 ni penuh ngan aktiviti. 
Minggu petama gi camping, minggu ke 2 gi lawatan Melaka, minggu 3 asignment bertimbun jugak..
Aku harap minggu ni last ngadap asignment.


Aku rasa bersalah jugak sebab tak dapat bagi tumpuan sepenuhnya tanggungjawab aku sebagai biro penerbitan. Poster, banner,publisit untuk I-CON aku tak setle lagi. Nasib baik ketua aku mahu tolong buatkan banner. Poster aku dah buat draf awal-awal cuma tinggal nak masukkan maklumat jer. Nasib baik karnival tu minggu depan. Insyallah aku bagi full attention minggu depan. 


Minggu ni ada kejohanan ragbi. Nasib baik Shamel tolong aku wat banner. Aku ni belum mahir buat banner tambah pulak asemen memang bertimbun-timbun. Dah submit kena re-do balik mana tak bertimbunnya. sigh!


Aku berterima kasih pada kawan-kawan dan classmates aku yang sudi tolong aku tyme aku lemah gini. Aku taktau nak ngadu kat sape dah, nak dapatkan semangat dari sape dah..Semua kekuatan diri sendiri. 


Tetiba tadi bukak album gambar dalam hard disk ruby terpandang gambar aku dan classmate. Lamanya kami tak keluar berjimba sama-sama. Last keluar bulan 5. Time tu muka jerawat bertimbun lagi. (sebelum consume herbalife). Nanti nk update lah aktiviti last tu. Ermmm tunggu setle asemen eh.



Aktiviti main boling dan......... (rahsia)


Okeylah. aku nak study. Harap-harap ada orang bagi tiru esok. Hahahaha...~

No comments: