Thursday, September 20, 2012

Musim kalut belom selesai



Minggu ni aku dah setle 3 asignment serentak.
Di hantar pada hari yang sama.
Dah lah hujung minggu lepas pergi buat projek kat Melaka memang kalut sangat-sangat tapi nasib baik ketiga-tiga asignment tu kerja berkumpulan.
Terima kasih kepada semua classmates aku..


Waktu pagi.
Pukul 8 lebih.
Time tulah baru nak compile asignment.
Tanya orang kau buat berapa muka surat.
Salotep pon di tepi padang.
Lempar habes beg-beg, semua..


Opssss! tinton..sorry ter-shoot mulut ter-nganga..
Pok Din macam berlakon jer..eh eh. #tetibe (trademark kk)




Dah hantar pagi tu..
tetiba petang asignment dikembalikan.
Kena re-do. (tambah lagi apa yang patut)
(T_____T") sigh.
Dah beberapa asignment dah asyik kena pulang balik jer.


Lagi 2 asignment nak kena setle.
Esok (jumaat) sampai ahad kena pergi kem pulok kat PD.
Asyik outstation jer kau..
Bajet lerrr sangaaaaatttt..
Time bila aku nak wat asignment???
Nak kena nego ngan lecturer ni mintak due..
Kalo nak hantar asignment senin ni sah sah lah aku tak mampu nak siapkan.


**tahun 2012 adalah tahun bersejarah dan penuh liku kehidupan dan kekalutan yang tidak terhingga. hahahahaha...Aku tahu semua ni Allah yang tentukan. Yang penting...SABORJERLAH...!



No comments: