Thursday, July 7, 2011

Sambutan Hari Guru walaupun lewat namun meriah


Hari Guru disambut 16 Mei setiap tahun tapi maktab aku buat sambutan lewat sebab 16 mei haritu kami semua sedang menduduki peperiksaan. namun disambut ngan meriah sambutan hari guru pada kali ni.


menunggu ketibaan Tuan Pengarah Institut.



Disamping sambutan hari guru diadakan sekali perlatikan jawatakuasa Perwakilan Pelajar sesi 2011/2012. 2 orang budak kelas aku join JPP. Aku? Tak layak lagi.




Classmate aku, Bob. Jadi naib pengerusi biro multimedia dan siaraya.

Ni budak kelas saya jugak. Ruby!


Persembahan-persembahan menarik dipersembahkan oleh para pelajar. Dan kami sama-sama melaungkan ucapan TERIMA KASIH CIKGU! bersama-sama.



Sangat kreatif dan menarik. kad selamat hari guru yang dibuat oleh para guru pelatih. 


Semakin hari demi hari aku semakin mendekati alam keguruan. lagi 3 tahun. InsyaAllah...


3 comments:

cikwawa said...

Fine lah azie x letak gmbar aku menari. ok, fine !

|.a.r.i.e.z.a.| said...

Wah bo, selamat bakal menjadi cikgu!

shazika said...

cikwawa: wey.! gmbr kau blur. sbb mase tu korg sdg menari bergerak2. kamera aku nama jek cybershot.

arieza: tengkiu bo! selamat menjadi doktor bo!