Thursday, July 28, 2011

Milo tabur


Aku ingat nak buat entry pasal mural kat sekolah yang aku gi khidmat masyarakat aritu tapi tak dapat-dapat lagi gambar dari member aku. Sebab aritu aku guna kamera dia nak tangkap gambar mural sebab memory card aku full. Tak pelah, nanti aku tunjuk kat kamu. Coming soon....


Semalam lepas usrah dapat kol dari member lama masa zaman metrik dulu ajak aku keluar. Mereka adalah Diela dan Syakirah. Dulu masa zaman metrik aku, syakirah, diela ngan sarah memang geng. Gi mana-mana pon kami 4 orang. Kalau nak tau tentang mereka ni kamu godek-godek lah sendiri entry-entry lama aku. Oleh sebab aku boleh keluar hostel sampai pukul 10.30 malam jek, aku sempat lepak sekejap je ngan diela dan syakirah. Huhuhuhu... Pastu kebetulan pulak member kami yang belajar kat maktab teknik, Amalina sedang berada di downtown so jumpa jugak lah ngan amalina.

Masa order minuman, diela ngan sya order minuman mereka masa zaman metrik dulu, MILO TABUR. Antara kami 4 orang aku sorang je tak minum milo tabur sebab aku tak suka sangat milo pekat. Tak sangka aku sejak dari dulu sampai sekarang masih ngan milo tabur. Alaaa...Kalau sarah ada sekali lengkaplah kami 4 orang.


Penat aku godek godek album lama cari gambar mereka minum air milo tabur. 



dari kiri: sarah, diela, syakirah dan aku. (muka zaman metrik tahun 2008)


Semoga lepas ni kami semua boleh berjumpa lagi.

5 comments:

ezza haniza said...

sedap gler milo tabur!

zeeLa-AtiE said...

comeynye kak azie..hahaha
milo tabur?tak pernah tau pon zie

Connecting With My Own Soul said...

selalu order kat kedai mamak :P

Shahada Fauzi said...

milo tabur is my fevret ever..sedap tuuuu..^_^

Unknown said...

syok milo taboq. terbaekk