Friday, July 1, 2011

Minggu tautan kasih-regging pelajar baru


Semester ni aku satu bilik ngan budak junior lagi. Kiranya sejak masuk maktab nak masuk 3 tahun ni aku dah tinggal satu bilik ngan 3 orang roommate. Fatin, Nasita dan sekarang Wafa. Hari ni last diorang orientasi asrama. Semua duk sibuk cari tandatangan akak-akak senior. Bukannya nak regging buli tocher ke apa. Just nak kasi dorang kenal sape akak-akak senior yang tinggal satu bumbung asrama ngan dorang.


Sesi perkenalan dengan adik-adik junior...


Ramai giler junior kali ni. Penat tu terasa jugak lah. Nak perkenalkan diri kat dorang. Aku kasi cerita benda-benda yang basic saje. Sedang-sedang berkenalan tu adalah sorang junior tanya 'akak ni blogger ke' Erkkk..Aku tak angguk tak geleng. Nanti kantoi jugak blog aku ni. Dah ramai junior aku tau jadi aku kena behave siket. Aku kan budak BAIK


Semalam dorang ada malam kebudayaan. Kreatif jugak adik-adik ni. Ada yang menari, berlakon, nyanyi. Siap main gitar lagi. Kat sini kami ada kos muzik.


Tu diaaa..Berhimpit dalam bilik rehat.


Ni nelly orang Sabah. Sedap dia nyanyi.


Barisan juri yang mengomen persembahan pada malam semalam. Hahahah ruby tau pulak aku nak candid gambar dia.

Last nak habes tu kami buat suprise nyanyi lagu besday ahli-ahli kediaman asrama yang besday dorang masa hari orentasi. Aku akak senior yang baik. Hahahaha. Takdenya nak regging junior. Tak caye tanya junio2-junior aku. Malam ni last orentasi esok kami ada larian 1MURID 1 SUKAN.


p/s: taip entry dalam keadaan rushing. sory semua. nanti aku update lek lok lepas ni.

4 comments:

Aisyah Aina said...

mesti best kan :)

syah said...

kalau tak kesah nak jwb, IPGM mana ni?

shazika said...

syah: kami ipg ilmu khas

iqin.anak.ummi said...

seb bek jd juri pkai tdung kalo x harapan la nak ade gmbo sy..hehehe~ rindu la nk wt lg..tp pnt uh asik org ketuk2 pintu..haha~