Saturday, November 27, 2010

25 perkara tentang peminat Zaiton Sameon


Amboi! Tiba-tiba aku kena tag. 25 fakta tentang aku. Kalau kamu stalk blog ni mesti tahu fakta kadang-kadang auta Shazika Shahrim. Jom same-same ushar.



1. Berangan berat badan akan bertambah

2. Tak suka rokok Maaf ye smokers.

3. Bila bergambar buat tangan macam nak kasi penampar. Padahal aku nak kata 'hye'

4. Bercita-cita menjadi petani tapi last-last takdir aku sebagai guru

5. Pernah bekerja di kilang kertas. Kerja lepas SPM

6. Menipu tarikh hari jadi di facebook. Kamu jangan pernah cuba pulak.

7. Rajin (puji diri sendiri nampak)

8. Kereta impian aku. Mini cooper. Wallah!

9. Sangat takut petir kat Kuala Lumpur. Memang disaster.

10. Selalu buat kerja last minit.

11. Anak tukang jahit.

12. Hujung bulan duit selalu sempit.

13. Dulu tomboy kini dah jadi gadis.

14. Dah pernah pergi Genting Highland.

15. Tak reti lipat baju dengan kemas.

16. Manage banyak blog.

17. Suka lagu Zaiton Sameon =__="

18. Dah 8 tahun duk hostel pon masih homesick. Kau ingat budak baru masuk hostel je ke homesick.

19. Pernah masuk acara tarik tali. Tapi kalah.

20. Dulu aku aktif olahraga. Sekarang tak mahu libat langsung.

21. Bajet macam artis ah konon

22. Mempunyai metabolisma tinggi.

23. Ada senarai tips-tips yang gila-gila.

24. Eh, ada award untuk kamu semua.

Dan last sekali

25. Nama betul aku bukan Shazika Shahrim.



Ha, kamu pilih ah nak tahu cerita yang mana tentang aku. hahahaha. Zaty, dah siap 25 perkara tentang aku. Oh, aku tak tag sape-sape. :)) Selfish!

10 comments:

Unknown said...

anak tukang jahit ni pandai menjahit tak..
nak tempah baju la..
heheh

Aida Azryn said...

oh... peminat zaiton sameon rupanye.. :D

shazika said...

diana: hahahaha..jahit seluar koyak je taw

aida: minat lagu. bukan kak eton :(

kr0nc0ngmalaya said...

hahahaha..

mie said...

gue peminat zaiton sameon gak..
tapi pesal no.8 tu sama dgn gue..
boleh la share beli nnti..
hahaaaaa

Unknown said...

giler rajin ko handle byk blog.. aku 1 pun melecet jari nk belek..

Roxy zai said...

hahaha..num 5 tu best laa..interesting^_^

najihah said...

eh nama sebenar kau hape? :D

haha..tak sangka kau manage bnyk blog ea? aku tau satu ni jee

♥ 미스 kiera ♥ said...

peminat zaiton sameon...??

hehe..



btw..

visit n do folo me yeah!

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

Senorita Nadira said...

duku aku sendiri,kini msih sendiri.
hadapi hidup ini..... ^^