Wednesday, April 14, 2010

Kereta Chekgu Shazika


Minggu lepas saya daftar akaun ASB menabung untuk masa depan. Berkira-kira nak beli kereta la bila dah jadi cekgu nanti. Takkan nak pergi sekolah bawa motor 125z kot pergi sekolah. So kena berusaha simpan duit tahan segala nafsu demi sebuah MINI COOPER.




Wohaaa..Saya datang ke sekolah dengan mamandu kereta melalui jalan-jalan kampung. Ceh, bajet dapat sekolah yang bukan dekat KL atau bandar besar. Dapat sekolah yang kat area kampung dan bukan dekat kawasan pedalaman.





Pastu sampai kat sekolah bergaya giler ah nanti saya park kereta tepi bangunan sekolah. Cekgu Shazika keluar dari kereta murid-murid semua ushar. Pak guard, tukang kebun ngan mak cik cleaner pon ushar. Weeewiit..



Ish ish ish..selesanya kat bahagian dalam. Stereng kecik dan kusyen empuk yang agak tinggi sket sebab saya ni pendek.



So, people klik-klik lah saya punyer nuffnang. Duit lebihan kahwin boleh beli mini cooper idaman hati. Tapi kalau tak dapat mini cooperr, mmmmm....



Kelisa pon boleh lah labu..




1 comment:

HaziqahYahya said...

Kelisa dengan mini cooper pown bentuk lebey kurang da tu..hehehe..boleh la tu :)