Friday, November 12, 2010

Berapa banyak belog Shazika?

Berapa banyak belog Shazika?



Sebenarnya saya ada 6 belog kesemuanya.






1. Blog yang terutama opkos lah belog Shazika Shahrim ni. Semua benda yang terlintas di benak dan otak aku, aku catat di sini. Kalau ada yang tak puas hati sampai cari gaduh ngan aku di alam nyata pon aku tak kesah oh. Sape suruh kau baca blog ni kan. Nasib lah.



2. Yang ni pulak Hulahoop. Oleh sebab aku nak praktis la konon-kononnyer nak menulis dalam english kan. Aku pon create la belog ni. Susah kot nak menulis dalam english sebab aku ni bukan pandai pon BI. Tapi aku try jugak siket-siket.






Dan beberapa blog perkongsian ngan kawan-kawan.




3. Chekgu Chekgi ni blog kelas. Bakal guru Pengajian Sosial IPG Ilmu Khas.




4. Blog bekas pelajar MRSM PDRM, Kulim SPM 2007. Dah jarang update dah sekarang. Semua ni untuk kenang-kenangan bersama kawan-kawan. Nanti dah tua boleh la bukak balik tengok cerita zaman dulu-dulu.



5. Dan aku ada buat satu blog untuk senarai blog kesukaan dan blog rakan-rakan blogger. Senang lah nak view kalau ada bloglist ni. Kalau bukak internet je mesti tengok update terbaru dorang.



6. Yang last sekali blog private aku. Macam diari la la konon-konon nyer. Aku ada 1 peristiwa kenapa aku tak mahu tulis diari dalam buku dah. Hahahaha.


14 comments:

Leya said...

hehe banyaknyeee ;p

Senorita Nadira said...

ape mu nyer sebab zie?? aku xnak tulis dah diari lam buku sebab ade org sengaja bace n die wat xtaw tp dlm mase yg same die gelakkan aku.. org itu ialah amalina bdk unit aku !! hahaha~~

Qib said...

wah.. tengs for the info yer

Qib said...

x sngka lak hbudak mrsm, same with me ^^

wanita mutalib said...

banyaknya belog deaaaa :p

Unknown said...

warghh best kot ada kereta sendiri

nurayunni said...

banyaknye....

Aduka said...

byknye! O_0

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

byknye. sempat ke nk manage semua ? hehe

shazika said...

makan masa jugak la nak melayan kesemua blog ni. kebanyakkan masa saya dihabiskan bersama dengan shazika shahrim. ^___^"

THE GREEN said...

salam...

saya just blogwalking..baru tau pasal blog ni.

wow byknye blog dia...

anyway, kalo ada masa silalah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

ILA HonEyBuNNy said...

wah....banyak nya.....

faINa989 said...

byk gileeee...hehehe

Unknown said...

huiiihh banyak nye blog ^__^

SURAT UNTUK FUTURE ME