Tuesday, May 29, 2012

Mencari nasi di Singapore


Semasa di singapore hari tu.. punyerlah susah nak dapat nasi. Event start dari pagi sampai ke petang. Rest sekejap je masa lunch. Nasib baik aku ngan Ruby dah bawak bekal sandwich taruk dalam tupperware. Tu pon masih tak puas sebab apa yang ku mahu hanya nasi. Aku ni kalau tak dapat nasi satu hari boleh jadi sasau tau.. Eh tak de lah teruk bebenor.. Cuma tak boleh nak berfikir sangat lah sebab lapor.


Nasib baik dalam satu hari aku dapat jugak nikmati nasi walaupon tak sehebat nasi di tempat sendiri. -_-"



Yang aku peliknyer, punyer ramai orang dalam hall tu tak de pon dorang nak kata lapor nasi ke. yang mereka minum hanyalah shake.

have you had your shake today???!!


sebab tu kalau tak de nasi pon dorang masih bertenaga sebab dalam shake tu ada nutrisi penuh untuk badan kita. Pernah satu hari aku timbang berat aku 38.6kg jerrrr.. Pastu malam tu aku makan banyak-banyak dan minum shake terus naik 39.6kg. Pastu aku pikir shake dan nasi yang banyak boleh naikkan berat.. Insyallah...


Kamu berminat untuk mendapatkan nutrisi yang baik untuk badan atau untuk mengurangkan berat badan atau menaikkan berat badan???


PM saya di facebook jika kamu series mahukannya..


eh, aku dapat slogan baru dari kak wardina masa konvensyen bidadari dunia hari tu:
 WE ARE WHAT WE EAT, WE ARE WHAT WE READ
nanti aku nak wat kempen la tentang makanan dan membaca. aku suka bab bab ni.. hehehehee

6 comments:

Mr. Asada said...

banyak betul isi dalam tapau tu. habis ke makan??

shazika said...

x habes pon..sayur tauge je banyak ngan tauhu..nasi secoit..huhuhuhu

Jujurara said...

wah minum shake dah macam makan nasi la kuantiti dyer..

. said...

dear, shake ni bukan product herbalife ke? sbb sy pun suka sgt shake tu.. sedap :)

shazika said...

pwincess: tula..sbb dlm tu dah ada nutrisi bg kita tenaga

shazika said...

nadhira:

yup. herbalife punyer produk :)