Monday, May 7, 2012

Kotex: Hanis Zalikha turut berlakon dalam drama Memberku Hawa


Semua wanita yang normal akan didatangi period. Period merupakan satu perkara semula jadi. Nak halang pon tak boleh kecuali kalau guna pembedahan, berpenyakit dan ubat-ubatan yang menghalang daripada terkeluarnya darah pada vagina. Jadi, apabila didatangi perion, ia tidak seharusnya menghalang kamu daripada memakai pakaian yang kamu mahu atau melakukan perkara yang sudah biasa kamu lakukan. Beberapa perkara mudah boleh menyenangkan kamu ketika period iaitu.....


Pemakaian tuala wanita, panti liner atau tampon :)


TUALA WANITA

Tuala wanita diperbuat daripada kapas, dengan jejalur atau pelekat dibawahnya agar ia boleh dipakai terus dengan melekatnya pada seluar dalam. Ketebalannya berbeza. Ada yang bersayap untuk melindungi seluar dalam kamu dari kebocoran sisi. Ada juga yang lebih panjang untuk memberikan perlindungan ekstra di belakang agar tidak bocor.




Salah satu brand tuala wanita yang paling digemari oleh wnaita-wanita di Malaysia adalah KOTEX. Baru-baru ini Kotex telah melancarkan satu teknologi baharu dalam penghasilan tuala wanita iaitu Teknologi ProActive Guards.



Kotex® ProActive Guards adalah leper pada permulaan penggunaannya dan diaktifkan apabila bersentuhan dengan cecair. Penghadang revolusi akan naik mendakap tubuh sekiranya tersentuh cecair. Ia lebih selesa dan memberi perlindungan kebocoran yang terunggul. Wohaaa... design kotex pon dah semakin lawa sekarang tak de lah kosong tanpa sebarang corak.!


untuk lebih informasi baca di sini 


Tahukah anda yang 7 daripada 10 wanita merasakan Kotex adalah lebih selesa untuk mereka? Dan paling penting, daripada 3 wanita, 2 mendapati yang Kotex menyediakan back leakage protection yang lebih bagus berbanding produk lain. Ini semua adalah kerana Pro Active Technology yang ada di dalam Kotex. Ianya akan memberikan perlindungan yang terunggul kepada wanita sekaligus memastikan keselesaan walaupun kerjaya anda memerlukan anda bergerak aktif.


KOTEX yang merupakan salah satu daripada jenama produk berkaitan wanita kini berusaha merapatkan label itu dengan golongan wanita muda. Untuk tujuan itu, sebuah drama bersiri menarik dan menyentuh perasaan berjudul Memberku Hawa telah diperkenalkan.






Siri drama tersebut mula ditayangkan setiap Ahad di TV3 sejak 15 April lalu dengan waktu siaran bermula pukul 10.30 malam.


Wohaaaa! Hanis Zalikha pon turut berlakon dalam drama Memberku Hawa ini. 





3 comments:

dalisha said...

lor.. dah lama miss tgk citer ni.. hu hu

Rin Saharina said...

whoaaa,nak tgk Hanis berlakon :)

sugar2 kapas strawberry said...

shazika pulak bila nk berlakon?hehehe