Tuesday, May 1, 2012

Side project


Assalamualaikum semua... eh! Perasan tak aku punyer blog dah berubah? alaaaa takkan tak perasan kot dah jadi semakin pinky-pinky. Oh. Pertama kali datang blog aku? It's okey. Bagi yang dah lama ushar tu mesti perasan kan design blog dah berubah. Thanks to Cik Bulat sebab tolong edit blog saya jadi macam ni. Dan terima kasih kat kawan-kawan saya si Ruby dan GM sebab belanja saya untuk design blog comel dan pinky-pinky ini. Kalau nak harapkan saya design sendiri memang OUT lah kan. 


Okey. Aku ada 1 projek nak kena setelkan. Tapi tak mahu cerita sekarang. Nak kamu tunggu next entry. Baiklah, aku kasi hint lah sket untuk side projek yang aku akan cerita kat blog ni nanti.


Have you have your shake today? 


4 comments:

Noor Maizan said...

thank join :)
nama awak jd masuk sini http://missobsesi.blogspot.com/2012/04/senarai-kawan-kawan-bloglist-mai.html

Rin Saharina said...

wahhh,comelnyaa blog dia.nakk jgkkk :D

sugar2 kapas strawberry said...

so pinky la syg..hehehe i like :)

FEDO said...

He2. Best kan brblog blog.He2