Wednesday, September 21, 2011

Ketupat jantung

Masih dalam mood beraya. Minggu depan dah nak habes raya dah. Ntah taun depan jumpa ke tak kita ngan hari raya kan. Ha! Kamu dah puasa 6 hari raya tak? aku sempat puasa 1 hari je. (^___^!)

Tadi masa kelas math, lecturer math bawak kan makanan kat kami 1 kelas. Ada roti jala ngan ketupat. And guess what. Ketupat puan bawak comey dan unik. Puan cakap ketupat tu suami dia yang buat. Bentuk jantung jadi nama ketupat tu ketupat jantung. Petama kali aku dengar. Kamu penah tau ke ketupat jantung ni?

See. Macam jantung kan.


Biasa la kawan-kawan aku. Tak kalah ngan posing. 

Hujung minggu lepas pon aku pergi beraya lagi. Pergi open hose, pergi kenduri kawen, pergi makan kuih raya. Tadi pon makan ketupat plak masih ade feel raya. Alaaa...Raya kan sebulan. Kepada sape-sape yang sedang berpuasa 6 tu teruskanlah. Selamat berpuasa dan selamat hari raya. With ♥ shazika.

6 comments:

|.a.r.i.e.z.a.| said...

Selamat Hari Raya Bo!!!!! tak macam jantung pun ketupat tu :p mcm dadu ada la aku tengok hahaha

shazika said...

hahahaha.. wei bo. silap angle. tu yg x nmpak sgt cam jantung.

Aduka said...

jantung petak2..?
=________="

sugar2 kapas strawberry said...

first time dgr ketupat jantung..hehe

Emancipated Pt Ltd. said...

ketupat jantung.
unik namenye.

Hiddy Asri said...

Tau anyam 2 ketupat jek, ketupat bawang & sate..ketupat jantung ni ada thn ingat, thn lain lupa..ngee..ketupat palas plak jadi ketupat betina..haiishh..