Sunday, September 18, 2011

Akhirnya bertukar

Setelah sekian lama aku pakai template dari blogger dan tercari-cari template mana yang sesuai, simple and sweet akhirnya aku pilih template ni. Aku tak mau mukadimah panjang sangat. Cuma nak gitau aku dah tukar templat baru.

Jap jap.. nak kasi screan captured sket templat baru ni..

Tuuuu diaaa....

Amacam? Okey tak yang baru ni?.. Aku tau la aku tak mampu nak order template dari orang-orang yang tau design blog so aku google je la. Dah mintak kawan belanja tempah design blog semua wat dunnoe. Hampeh btol. huhuhuhuu..
Takpela, wat sekadar termampu. Yang dulu punyer aku suka sebab simple. Alamak! Aku tak creancapture la plak sebelum tukar. Sorry eh..K la bye. Ngantuk da. Assalamualaikum.

2 comments:

Aduka said...

waaaaaaaaaaahhh! layout ni kemas!
suka2..
=)

iqin.anak.ummi said...

oi...ngumpat sy dlm blog ea?? mhal kot nk suh bunje pun..hehehe~