Monday, September 26, 2011

Aku servis kau kutip, kau servis aku kutip


Semester ni aku punyer ko-K sukan dan permainan lagi. Nak main permainan apa boleh pilih. Ada bola sepak, tenis, ping pong dan bola tampar. So, aku pilih tenis sebab teringin nak try jadi macam Maria Sharapova. Main tenis ase macam kelasssss kau jah. Tapi yang azab nyer tangung la nak kena beli pakaian serba putih, kena ada raket dan bola tenis sendiri dan sanggup berjemur bawah mentari. Lain la main ping pong dalam dewan tertutup jek.


Minggu lepas dapat baju rasmi untuk dipakai masa Ko-K. Kaler oren. Sebelum-sebelum ni kami yang main tenis kena pakai serba putih kan. Macam budak yang cekak pinggang sebelah kanan tu. Atas sampai bawah kaler putih.

Main tenis ni memang letih giler. Sampai berpeluh-peluh la jugak. Yang letih nya sebab setiap kali servis mesti kena kutip bola. Aku servis kau kutip, kau servis aku kutip sampai ke sudah ler macam tu. Lumrah la kalau memang tak reti main tu tapisekurang-kurangnya dalam masa yang sama dapat tau step nak main.

5 comments:

6 Gemilang said...

oh boleh pilih ek nk permainan ape? kami x boleh plih huhu

shazika said...

ateyn: a'a blh plh tp nasib jgk la kalo yg kita plh tu da penuh terpaksa masuk yg kita x plh tu

Hiddy Asri said...

Boleh ek cenggitu?

Miss A said...

terer la boleh main tenis. org kata tenis ni penat sebab raket dia berat, court die besar.. apepun enjoyla time main tu ye :)

ila said...

main tenis nie susah ann
saye pnh main dan mmg x reti.
huhu