Thursday, May 2, 2013

Pasal tudung hitam pon boleh bawak bergaduh

Assalamualaikum....

Ini kali lah saya akan menggunakan kata ganti diri SAYA. Sebab rasa sopan santun gittewwww kalo bahasakan diri saya, saya. Okey untuk topik kali ni ada seorang yang telah bergelar sebagai kawan tegur saya. Dia kata saya asyik pakai tudung hitam je. Urmmmm saya pon duk pikir macam mana saya nak explain eh. Kan kalo explain lebih-lebih kan boleh bawak bergaduh.

Untuk pengetahuan kamu, saya ni student minor PJ (pendidikan jasmani). setiap semester kami ada subjek PJ. Dan setiap kali kelas PJ kami kena pakai baju jersi kelas dan mesti seragam. Yang pompuan tudung pon kena seragam dan even stokin pon kami kena seragam pakai kaler putih tawwww. Untuk menyeragamkan semua orang tudung yang sesuai adalah kaler hitam.


 Ni gambar masa foundation dulu. Even baju hitam kelas pulok kelas Pj kena main-main tengah panas pon still kasi seragam pakai tudung hitam. Panas oooooo..Masa ni gelang silver masih dipakai sekarang tatau dah rejam ke mana..Nantilah aku cari.


Oleh sebab itu kami pon tukar jersi kelas kaler oren. But still we need to wear black hijab. Ni masa kelas gimnastik.

Aku pernah citer pasal jersi kelas kat sini. Klik jer link ni. Opssss tersasul kata aku plak. Okey okey. saya.
Awak klik link tu taw.


 Masa kami gi camping pon masih kena seragam pakai baju putih tudung kaler hitam. Ni gambar saya dan ika otw nak gi camping.


Untuk semester 5 ni dalam seminggu kelas ada 5 hari. 3 hari kami ke kelas berbaju sukan dan 2 hari jerr dapat pakai baju kurung. Tu pon hari jumaat saya gi kelas pakai jubah. nasib baik bulan lepas praktikum kena gi sekolah pakai baju kurung. Hehehehe.. Tudung hitam saya tatau lempar ke mana maybe tertinggal kat rumah. Dah kalau pakai baju kurung mestilah kena matching ngan tudung kan. so boleh lah nak pakai tudung berwarna warni ke sekolah.


pi es: terpulang pada awak nak jugde saya macma mana. Malas nak explain pasal fesyen. Oh Ya!! tahniah pada kawan saya tu sebab dia dah dapat pasangan 'kawan' yang terer berfessyen dan tak perlu pakai tudung hitam macam saya. (^____^)~



Kalo saya pakai tudung hitam, awak kata kotor sebab kalo tak basuh bukan nampak pon. Awak ingat saya tak de tudung warne warni ke derrr??




No comments: