Thursday, May 9, 2013

Kaca mata senget



Sejak aku tingkatan 1sampai sekarang aku jarang berada di rumah. Umpama macam nilah senang, hostel adalah rumah pertama aku, rumah aku adalah rumah kedua ku. Jadi, oleh sebab aku tak membesar bersama adik beradik yang lain dan adik beradik yang lain pon tak membesar bersama aku, kami tak punyer masa yang banyak untuk spent bersama. Selalunya cuti sekolah aku akan balik rumah dan buatlah pape aktiviti antara kami-kami jer. Salah satu aktiviti kami buat adalah..........


Webcam bersama-sama.....
(kualiti gambar adalah sangat sedih..faham faham jerlah kualiti gambar dari webcam)


Oh hello! they r my sistah...


Kadang-kadang adik aku sangat sengal dengan pelbagai ragam. Did u notice her spec? Aku pon tak perasan n tatau apa motif biarkan spek macam tu..


Aku pernah post pasal aktiviti webcam ni kat sini (klik linkt ni)


Dan kadang-kadang juga bila sepupu datang rumah kami ajak sepupu join sekali bergedik di hadapan webcam.



Nampaknya sepupu aku kena upgrade lagi dia nyer skill posing depan webcam..


Oleh sebab aku jarang berada di rumah, aku tak mau hubungan adik beradik renggang. Jadi, menggedik dan bermana-manja lah dengan adik beradik walaupon kadang-kadang perangai aku akan jadi childish sebab kat rumah aku adalah paling senior. No wonder lah kadang-kadang orang tak percaya aku anak sulong. Eh! ye ke??? Kadang-kadang aku garang le jugak. Nak tengok aku garang, tengok time aku mengamuk jadi Hulk kat murid-murid kelas belakang. Ish ish baanyak betul kadang-kadang.... =)


No comments: