Wednesday, May 1, 2013

Ko ingat boipren jer bagi bunga


Assalamualaikum..

Tak habes habes lagi citer pasal sekolah dan murid-murid aku. Maybe yang ni last. Masa hari last murid-murid pakat datang carik cikgu praktikum untuk kasi hadiah. Ni lah beberapa hadiah yang aku dapat.


Yang ni daripada aisyah kelas 4T. Mula-mula aku masuk aku denda dia sebab dia dalam kalangan yang tak hantar buku latihan. Kali kedua aku buat latihan dalam buku dia tak antor jugak. Setiap hari terjumpa dia aku kasi warning "aisyah, mana buku latihan?" Aku maybe dalam kategori cikgu yang garang a.k.a gangster. ewwwww.... so last aku ajar kelas 4T dia mai bagi bunga ros merah ni siap ada kad ucapan.


Yang ni pulak daripada amanina kelas 4C. Pon dapat bunga siap ngan kad ucapan. Kat kertas tu ada gambar barbie kata ini cikgu naziha. Oh ya! ada hadiah cawan berbunga tu jugak.. Last day amanina nangis tak mau salam ngan aku n ruby.


Yang ni dari siti kelas 4C jugak. Kalo nak baca apa siti tulis sila klik pada gambar untuk besarkan dia. Fancy sangat tulisan siti. Siti ni pon kasi bunga ros merah kat cikgu.


terima kasih pada murid-murid sekalian. Semoga semua menjadi anak yang baik dan berjaya di masa hadapan. Hadiah dari murdid sangat berharga sebab tu la salah satu cara murid hargai kita usaha jugak nak beli hadiah walaupon pakai duit belanja mak ayah bagi.

pi es: to my old boipren, murid-murid ai pon tau kasik bunga okey..hahahahaha...


3 comments:

Rin Saharina said...

hihi. comel sgt students shazika. siap bg bunga tu =)

Unknown said...

Cool, bestnyaa !

M-lina said...

comel kan bdk2. sye pn dpt bunga gk time praktikum