Saturday, November 5, 2011

Jersi kelas

Assalamualaikum semua readers shazika shahrim. Kepada yang baru pertama kali datang ke blog ni saya ucapkan selamat datang. Hye, saya azie :)

Berbalik pada tajuk, kelas aku sekarang dah ada 2 jersi untuk ke kelas terutama kelas PJ. Satu kaler oren dan satu lagi kaler merah. Dulu sebelum wujudnya jersi kelas kami asyik duk pakai baju go green yang kaler hitam dan mmmmmmm agak panas giler sebab kain tebal. Dan sekarang dah selesa dengan memakai baju jersi semasa kelas PJ atau kajian luar.

Memandangkan kelas PJ ada 2 kali dalam satu minggu jadi kami tetapkan hari senin pakai baju oren dan hari rabu pakai baju merah.

Yang ni untuk hari rabu

Kadang-kadang bukan setakat nak gi kelas PJ je aku pakai baju jersi kelas ni. Kadang-kadang gi Tesco, Jusco, pi makan kat velo atau longkang atau ke pasar seni/central market pon belasah jer pakai baju jersi kelas. Bukan pe, senang la lepas kelas tukar treksuit kepada jeans dan terus pergi. Simple.

Pergi central market. 

Bukan aku tak peduli tentang penampilan tapi yang simple tu lebih menyenangkan. Kadang-kadang kalau rasa nak melawa aku lilit-lilitlah tudung tu tapi kalau nak simple hentam saje pakai syria. Aku suka syria sebab aku ase sesuai ngan diri dan wajah indah aku. Hahahaha.. 

Tahun depan rasa-rasanya kami satu kelas nak buat banyak lagi jersi sebab tahun depan kami minor PJ tapi aku ase tak perlu kot sebab belajar anatomi masuk kelas je tak perlu ke padang. okeylah. Minggu depan aku exam. Doakan aku semoga dapat idea untuk menjawab dan jawab dengan betul. tengkiu (^___~)

pi es: kalau perasan kan. gambar-gambar kat entry aku banyak yang pakai baju jersi T_T

2 comments:

akue said...

smoga berjaya exam nnti..smoga Allah mempermudahkan ilmu yang telah dipelajari

[z@ck] said...

kain jersey sedap pakai. tak panas. =)