Friday, May 10, 2013

Gambar



Sejak akhir-akhir ni kalo aku keluar gi mana-mana aku dah jarang nak bawak sekali kamera pinky-pinky aku tu. yer lah sekarang kan orang pakat bawak kamera besar gedabak tu mana setanding ngan kamera chomel aku tu. Eh tetibe nak sentap. Kadang-kadang kalo aku bawak kamera bateri plak tak dak. sebab aku malas nak charge atau aku ingat bateri ada lagi ruap-rupanya dah takde.


so, banyak gambar-gambar aku, aku tumpang masuk kamera orang jerlah. Masalah pulak bila nak update blog sebab nak kena mintak gambar ngan kawan-kawan, tunggu kawan transfer dulu fro memory card. Huhuhu...


Ni aku baru dapat gambar yang gi program kat sebuah sekolah di cameron highland aritu. Jadi konklusinyer: better ko cas kamera dan ambil gambar dan cecepat update blog. =)


1 comment:

precious cla said...

cool ! :)

klu minat jom ar join this segmen

http://walkstatic.blogspot.com/2013/04/special-giveaway-from-sabah.html