Wednesday, December 29, 2010

Jangan biarkan cendol mu meleleh

Haritu semasa musim tengkujuh (musim hujan) saya dan adik-adik tak dapat keuar rumah. Jadi kami main la webcam. Banyak sangat gambar kami ambil so aku pon ajar adik-adik aku edit gambar.Kami hanya menggunakan photoscape. Tapi gambar yang aku edit pakai paint untuk buang latar belakang (memang dah ada dalam komputer) dengan photoscape.

Ini gambar first yang aku edit dan tunjuk ajar sket kat liya dan wawa cara meng-edit.

Lepas mereka dah faham cara-caranya. Jom kita tengok hasil tangan mereka dalam meng-spoilkan wajah indah aku. Ni kira kes balas dendam ah sebab aku rosakkan gambar dorang. Malu aku kalau Hanis Zalikha tengok.

Hasil kerja wawa. Mentang-mentanglah aku minat lagu evergreen di taruknya aku rambut ala-ala Saloma.

Tersembul bijik mata aku!

 Ni pulak hasil kerja liya.

Aku tak faham apa pasal ada air menitis atas dahi Nabilah. Nak tunjuk dia sedang berpeluh ke semasa edit gambar ni? Mmmmmmm...


So, aku ambil idea dia air peluh tu taruk di hidung. Mengamuk dia bila tengok gambar yang aku edit ni.

Cendol meleleh!

22 comments:

Unknown said...

gahaha..macam2 style naaa

kr0nc0ngmalaya said...

hahahahahaha..

ajar adek buat benda pelik pelik.

Aina Rieqa said...

hahahahahaahah..
sweet..

Aduka said...

hahahahahaha..
x tahan gelak!
=))

laGenDA KodOk HijAU said...

wakahkah wakahkah

KNS said...

haha..aksi nabilah sgt howt okeyhh!!

=D ngee..best2

My MiRa said...

hahahhaha rasa macam nak tergelak tengok gambar2 tu...huhu kreatif sungguh adik beradik ni ye....:)

Mawar Merah said...

Hahaha.. Comel + kelakar..

fara said...

HAHA. cendol melelehh!!!
tp ske tgk gamba2 korg edit.
comel giler! ;P

Fyda said...

comel je :)

Encik MamaT said...

kretip betoi la....

enyheartsdiamond said...

hahahaa! comel lah hampa ney :D

iem said...

xpe2..
jgn cendol color ijau dh la..
hihi

sayarafiqa said...

hahaha, cubet2 sorg2 kang!

sab said...

haha. so funny la dear.
btw adik tudung pepel tuh..pndi betul pose..like it!! wee~

Unknown said...

muahaha...lawak la gmbr2 tuh....:)

Dzailin Dzulkaflie said...

HAHA. pndi betul edit gmbr ye. ^_^

Encik Psychopath said...

haha. kelakar lak gambr cenggitu.

Mrs Nurul said...

COMEL NYEEE HAHAHA

nUmara... said...

tomeinye adek2 nih.. :)

FarahinSabri said...

terbaik ah adik2 kamoo shazika!..haha..xabes gelak aku..keh3

Sophie Al-Yahya said...

alahai...COMEL GILERR OK!!!