Sunday, April 7, 2013

Product Lover


Baru-baru ni ada satu kes yang menggunakan gambar testimoni aku untuk  kegunaan produk lain. Di sini aku nak menegaskan yang aku guna produk Herbalife dan ikut program untuk improve masalah kulit ngan herbalife jer. Tak sangka ada orang sanggup menipu customer dengan menggunakan testimoni aku yang pengguna produk Herbalife untuk kegunaan produk lain yang memang aku tatau pon tu produk apa yang dia jual. Tak pernah jumpa pon sebelum ni. Boleh bawak kepada kes saman menyaman tau..


Ni produk-produk herbalife yang aku guna. Ya! Aku antara salah seorang product lover Herbalife.



Rujuk gambar rajah ada pencuci muka, clarifying mask, toner, moisturizer, teamix, protein, shake, omega-3, face quencher, shampoo, aloevera, soothing gel, eye gel, lip refiner dan skin booster. Semua ni adalah produk-produk herbalife yang aku guna..


Sebagai pengedar dan personal wellness coach, aku kena lah try dan guna semuaaaa produk Herbalife. So, bila customer tanya kita tau dah nak suggest apa, produk ni okey ke tak, dan boleh terangkan berdasarkan pengalaman kita sendiri. Bukan pengalaman orang lain. Dan aku pon dah ada testimoni sendiri setelah menggunakan produk Herbalife.




Testimoni aku 

Aku tak kisah kalau pengedar-pengedar dan coach-coach herbalife nak meggunakan testimoni aku tapi aku sangat kisah kalau pakai testimoni aku  untuk tujuan produk lain selain daripada produk Herbalife. sebab tak baiklah menipu customer kan. Padahal terang-terangan kat gambar testimoni tu  ada logo herbalife. gambar ni ambil masa aku gi training herbalife, Extravaganza kat Singapore.


Nak baca lebih lanjut pasal testimoni aku klik kat sini


Kalo ko tanya aku produk ni bagos ke tak? Opkos aku akan jawab sangaaaattttt bagos..! Buktinya adalah aku sendiri. Aku tau ramai orang di luar sana mengalami masalah jerawat dan mencari-cari produk yang sesuai. alhamdulillah terima kasih Allah sebab menemukan aku ngan herbalife. Kalo kamu berminat nak mencuba apa yang dah aku guna boleh contact aku 013-9454928 (azie).


Kalo kamu siyes nak bagi peluang pada diri sendiri untuk improve masalah yang dihadapi, aku lagi serius akan coach kamu. Wokey???


4 comments:

NinaAz said...

herbalife awesome!!!

reenapple said...

Errr.. tak guna lagi. Wuwuwuwuw. Mohon ajar aku. Ehhhh

Miss Volvo said...

wah nampak beza :)

Anonymous said...

saya mintak kebenaran share testimoni awak ya..