Wednesday, April 24, 2013

Main roket air.




Minggu ke 2 tu jugak ada pertandingan roket air. Ni melibatkan murid tahap 2. Minggu ni aku tak dapat mengajar pon sebab aku ngajar semua murid tahun 4 so dorang sume pakat gi main roket air. Punyer semangat tubuhkan kumpulan, sape nak bawak barang-barang nak wat roket. Pokoknyer, semua semangat la.. Cikgu jer yang pening pala cemanerr lah nak ngajar ni sebab nanti nak kena observe.



Murid tahun 4 yang aku ajar. Semangat ko yer Munif.




Cikgu Mie. Kawan praktikum. 




Cikgu Ekin. Nasib baik tak sama ketinggian ngan murid.




Aku bawak budak budak ni pergi tengok roket air sebab nak ngajar pon tinggal berapa orang je dalam kelas. Yang lain 10 menet jer aku masuk tetiba dengar pengumuman suruh turun padang. Sepantas kilat turun padang sambil bawak roket masing-masing.




Suka sekolah ni sebab banyak aktiviti untuk murid. 


3 comments:

Ara Nadea said...

bestnya.. rindu pulak zaman sekolah dulu.. ada expo sains.. roket air mesti ada sekali..

dee said...

roket? bestnyaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Luqman Zakaria said...

seronoknye dorang semua