Friday, April 5, 2013

Kasut cikgu-cikgu


Setiap hari pergi sekolah aku kena pakai kasut hitam bertutup dan bertumit. Rimas sebenarnya pakai macam tu tapi kenalah jugak behave dah nama pon praktikum semua nak kena praktikkan.


Kasut ni aku pakai tyme gi sekolah jer. Sejak dari PBS yang pertama sampai sekarang still boleh pakai. Dulu aku PBS  kat 4 buah sekolah yang dekat-dekat ngan rumah jer. Pastu simpan je kat rumah tak bawak balik maktab. Sebab pergi kelas aku tak suka pakai kasut bertutup dan bertumit. Sket-sket rasa nak bukak kasut. So gi kelas aku pakai sandal jer.



Selalu pakai yang kaler ijau, pink, dan hitam. Yang flatshoes kaler merah dan kelabu tu kadang-kadang jer pakai kalau ada event yang memerlukan aku pakai kasut bertutup. (gambar dari entry ni) 

jadi kena bertabah lah aku mengahrungi sebulan praktikal pakai kasut ala-ala cikgu ni. Aku tahu time praktikum ni jer kena skema pakai kasut macam tu sebab nanti bila dah jadi cikgu barulah boleh melaram pakai kasut yang sama kaler ngan handbag. Aku ada adore ngan sorang cikgu kat sekolah aku ni kecik jer orangnya ala-ala badan aku lah. bekas student maktab aku jugak. semoga nanti dapat bergaya macam cikgu tu..hehehehe...



3 comments:

Ilya Alias said...

Hehehe...Lucu akak baca entry ni. All the best utk pratikum. Akak pun kena jadi guru pembimbing. Alahai...kesian tengok adik2 bawa banyak ABM.. Hehe tapi kiut!

Masmira Masri said...

hahaha cikgu kat sekoolah mya dulu kalau kasut hijau baju handbag tudung smua hijau...kalau oren..orenlah semua dari atas smpai bwh...mmg bergaya habis =)
http://myaleo.blogspot.com/2013/04/merisik.html

Luqman Zakaria said...

byk jugak kasut tuh..hehe :P