Monday, March 28, 2011

Rasa sekali mau lagi


Awal pagi lagi sampai je kelas dah dengar riuh suara kawan-kawan aku bercerita tentang PBS masing-masing. Daripada cerita dorang yang aku dengar semua best. Walaupon kami satu kelas kena wat sorang satu sekolah tapi kat sekolah dorang ada jugak budak-budak dari maktab lain. Setakat ni yang aku tau Naim punyer sampai 14 orang wat PBS dekat sekolah dia gi tu. Wohaaaaa! Ramai tu. Ada la jugak member nak buat sembang. Bila orang tanya ‘Azie ko camane pbs?’ buntu nak jawab pe. Yer la aku punyer tak se-best mereka mereka. Takpe, nama pon pengalaman berasaskan sekolah. Pengalaman lah tu wat sorang sorang. Lepas ni kalau kena wat sorang sorang lagi mesti dah ase biasa macam orang dulu dulu kata alah bisa tegal biasa. Ceh, saje ah tu nak sedapkan hati. Betol ke eja tegal camtu. Tegal ke tegar eh. Konpius.

Ok. Kita stop dulu sembang pasal PBS. Ni, semalam aku baru siapkan satu iklan. Sape-sape duk area Kulim, Lunas, Bukit Mertajam  atau yang sama waktu dengannya mailah rasa burger ngan otak-otak (brain-brain).


Comey tak iklan aku? Komen sket.

9 comments:

yaya said...

feberet eden tuh otak2! kedai juai ni kat mana?

shazika said...

yaya: kat kulim , kedah

kr0nc0ngmalaya said...

woi. macam sedap

zeeLa-AtiE said...

otok otok singgit..haha

shazika said...

muz: unah ang kat kulim. nnt balik g ah try 1

Hafizuddin Jasmi said...

brain-brain..

:)

yaya said...

nnt kite g kulim, kite terus crk kedai awk ye!

iqin.anak.ummi said...

um2..dorg sume ade kwn..najwa pun smpai 15..gilak ah!! ummm..nice! harge?

shazika said...

ashyiqin: harga berpatutan. mampu dibeli