Tuesday, March 15, 2011

Girls day out


Kemarin aku keluar ngan adik adik aku saje belanja dorang makan dan bergumbira. Adik aku yang kecik tu tak tau naik kenderaan awam. Selalu kalau keluar gi mana-mana dorang naik kereta mak ayah. Aku pon ajak lah dorang naik bas dan teksi.


Hye semua. Kami dah ready nak keluar ni.


Oleh sebab tunggu bas dalam hujan dah 1 jam. Kami decide naik teksi jer lah. Lepas tu lapor terus pergi melahap pizza.






Nabilah selalu bergambar tanpa motif????






Lepas makan aku bawak dorang pergi main. Ada mini playground dalam giant.







Dah puas main kami gi karaoke. Kalau tahu dek ayah aku ni  mahu nyer kena ligan satu rumah sebab bawak budak 2 orang ni masuk karok jamban. Aku tak nyanyi pon dorang yang melalak sampai 5 lagu. Antaranya lagu itik gembo gembo ngan you say aku-cinta laura. Muachhh!




Dah penat?? Jom balik....





Sebab tadi pergi naik teksi so balik budak tu nak naik bas. Tu pon tunggu sejam jugak ah. Naik bas trip last nasib baik tak ramai orang kalau tak jenuh nak berdiri. Tapi remaja dalam bas tak de sivik ada patut duduk 2 seat sorang. Seat satu lagi taruk barang. Nasib baik aku paksa dorang letak barang atas riba barulah kami boleh duduk. Tu pon nak kena ajar ke? Oh lupa. Dorang tak belajar matapelajaran sivik kot masa kat sekolah. Ada baiknyer kerajaan wujudkan subjek tu.


16 comments:

Cik Yana said...

Giant K.Terengganu kan? Hehehhe~

zeeLa-AtiE said...

ceyh!!
HAHA

Fatin Myaa said...

keluar bertiga? siapa yg snap gambar?????

Anonymous said...

adik awak yg kecik tu kiut sgt ^_^

shazika said...

cik yana: a'a...awk org ganu jgk eh?

atie: cey ceyhhhh

fatin: berempat la. yg tudung hitam sorg lg

mengenal diri: akak2nya x kiut kah? :(

Firdaus Kasim said...

ewah2.. bukan main lagi yew.. hhee
comel budak kecik tue.. hehe

Tips Menghilangkan Rasa Takut Tengok Cerita Hantu

suerafe said...

comel je adek pakai shawl biru. siap karaoke. hebat lah. hehe

Firdaus Kasim said...

awk, nie kt terengganu ekh?

Tips Menghilangkan Rasa Takut Tengok Cerita Hantu

iqin.anak.ummi said...

sgt comel nabilah!

jgn kcik ati, bju n jam kamo pun comel, azie..kui3~

miss u!

Azah Rahaman said...

rajin bawak adikk, ekeke

anis said...

comelnya budak kecik pkai shawl :DD

hans said...

dalam banyak2 gambo
gambo pizza yang paling menarik kalbu
hohohho

yaya said...

awat adik 2 comey sgt aih! peluk cium sket. huhu!

faradeeba rosnan said...

comel betul yang kecik tuh.
die pakai shawl ek? tomei2.
buat kite rindu kat adik2 jeh.
lama tak kluar dgn diaorg.
btw, sweet siblings! :)

CRABBY PATTY said...

comel nyer adeq2 nie!!
HEHE..

hafizuddinhanizafuddin said...

oit2
pe kar0k2 ni..tamanis deh..
aha6