Thursday, January 28, 2016

Bagaimana akhirnya aku bernikah


Assalamualaikum..

Sebelom aku posting sementara menganggur aku tak de duit nak beli buku untuk di baca daripada bosan tatau nak buay apa. Nak kerja parents tak bagi. Bila akhir tahun adik adik sibuk nak membeli peralatan sekolah aku pon menyibuk sekali.

Selepas merengek rengek bak buku akhirnya dapat lah sebuah harga bawah 15 hengget. Yahooo..

Ni buku last aku mintak ayoh belikan. Lepas ni tak mau mintak duit mak ayah lagi. Insha allah..

Tajuk buku ni..bagaimana akhirnya aku bernikah.. tanjat ayah aku masa membayor tengok tajuk buku.. hahaha.

Papepon..buku ni best. Setiap orang bertemu jodoh macam macam cara. Yang pelik pelik pon ada. Alhamdulillah berkahwin jugak mereka. Aku nanti camne lah agaknya..asyik dipermainkan jer..hehehe..


2 comments:

luqman zakaria said...

hehe..mestilah tanjat..mesti dia ingat nak dia nak kahwin..hehe

Puan Ayu said...

Best ler