Wednesday, January 16, 2013

Aktiviti hujung minggu

Salam semua...

Bukan selalu nak keluar malam.
Tapi kena berhati-hati.
Hujung minggu lepas aku join kawan-kawan gi mengurut.
Cik we nak gi mengurut sebab ada masalah mata.
Ika pulok nak mengurut sebab masalah air besar.


 Sebelum tu kami singgah makan dulu kat KL Sentral.
Mok Nik nak hantar abang dia naik train ke Gemas.
Aku makan nasi ayam tapi tak de sup. Ganti sup ngan kentang putar.
Nasi + kentang. Berat giler aku makan malam tu dan rasa mengantuk gilerrrrr....
Nasib baik tak gilerrrrr...

At KL Sentral. 

Then kami gerak ke BB.
Survey tempat mengurut yang murah pastu tinggalkan Cikwe dan Ika kat situ.
Dorang urut kaki RM25 setengah jam.

Sementara nak tunggu setengah jam tu kami lilau ke pavilion.


Pak guard tak bagi kami duduk kat fountain ni.
Tak runtuh eh kalo kami duduk. Last-last kami bersila depan pavi.

Time tu rasa mengantuk yang amat.
Nasib baik bawak face quencher Herbalife. Aku sembur beberapa kali kasi fresh.
Face quencher ni orang Herbalife panggil air-cond bergerak.
Best sangat bila sembur time ngantuk ko akan ase tersentap sejuk sejuk muka dan segar.




Begitulah kisah hujung minggu aku yang lepas.
Minggu ni tak de plam pape lagi.
Tapiiiii.....
Minggu depan nak gi SPECTACULAR!!!! 15,000 orang akan berada di sana.


No comments: