Friday, October 12, 2012

Terharu dengan perubahan mereka



Minggu lepas maktab aku mengadakan karnival nasyid. Aku dan rakan-rakan JPP yang incharge program ni. Jadi untuk malam tu ada persembahan nasyid kami menjemput kumpulan Al Mawlid. 

Ko kenal ke kumpulan Al Mawlid ni?

Pertama kali dorang sebut nama Al Mawlid aku tatau wey ni kumpulan nasyid apa. 
Anggota kumpulannya siapa? Siyes aku tatau.
Pastu dorang gitau kumpulan Al Mawlid ni gabungan ahli kumpulan Ruffedge dan V.E.
Oooooo...Aku minat sungguh ngan Lah VE. Paling suka lagu Pop Ye Ye. Berjoget-joget aku dulu bila dengar lagu ni.

Dan pada malam tu, aku bertugas sebagai AJK hadiah. Kena standby belakang pentas setle-kan pasal hadiah. Semua peserta nasyid dan artis duk belakang pentas jugak. Bila aku tengok ahli kumpulan ni aku ase sebak sket la. Apa tak sebak dan terharunya. Dulu berjoget-joget Pop Ye Ye! Sekarang penampilan dah berubah, tingkah laku dah berubah genre lagu pon dah berubah. Alhamdulillah...

So, malam tu sempat la aku bergambar ngan ahli kumpulan Al Mawlid ni. Hehehe..


Yang berpakaian baju melayu kuning tu team nasyid maktab aku. 

Dan tak dilupakan bergambar bersama Lah VE.

Segan giler nak mintak amik gambar ngan Lah. Nasib baik Fikai ada. Tumpang masuk gambar dia.

Aku harapkan semoga kumpulan Al Mawlid akan terus perjuangkan nasyid dorang. 
Aku pon baru kenal kumpulan ni.
Jom lah sama-sama support arena nasyid negara kita. 


Dulu bertugas sebagai AJK hadiah jugak. Dapat jumpa kumpulan nasyid Raihan :))


4 comments:

Admin said...

hehheee..
malam ni dorg datang Afzan lak (:

Mysara Ab Rahman said...

xsgka kn..hidayah ALLAH...alhmdlh...

Liling said...

wah ! diorang dah tubuhkan group nasyid ye ? =)

nur khairani said...

assalamualaikum...nk tnye,mcm mane maktb saudari jemput al-maulid?? nnti mcj kat 6ber nih boleh?? 0174176994 (khai)