Friday, October 19, 2012

Majlis kenaikan pangkat Leftenan Muda KRS


Akhirnya setle dua semester aku dalam KRS. 
Hari rabu hari tu kami dah naik pangkat jadi Leftenan Muda KRS. Yippeee...!
Kan sebelum ni aku pernah citer aktiviti-aktiviti yang kami pernah jalani. Pegi camping lah, belajar kawadlah, masuk hutan, belajar pasal ikatan dan macam-macam lagi.
Nah..aku kas link.

Semua pakat duk pebetul beret.


Jurulatih-jurulatih kami.


Semua pakat duk bersedia nak terima sijil kenaikan pangkat. 
Amboi Najwa, kantoi la ko tido time ni. 
Moknik duk usap perut ke tuuuuu???
Aku tau, kalo ruby tengok gambar ni mesti dia kata 'nasib baik aku perasan Ecah ambil gambar time ni'.

 Semasa tunggu giliran nak terima sijil, dalam hati duk dup dap dup dap sebab takut silap step semasa kawad. Seronok sangat gelakkan kawan-kawan yang tersilap karang tak pasal-pasal aku pon buat silap. naye je nanti kena gelak.



Kawad terima sijil.  Leftenan Muda Nazihah. :))
Alhamdulillah. Tak de buat silap langkah.



Semua get ready nak masuk dalam gambar. 


Segak bergaya si beret merah! Ni gambar skema. Kalo tak mention pon orang tau dah.


Hambek kau. Huru hara. Biasalah lepas gambar skema kenalah ada gambar candid.


Aku buh gambar ni sebab Amy nampak kiut. hahahhaha..


Gambar formal dak dak kelas aku yang masuk KRS.


Hoyeh...Last picture. 

Encik Dahlan pesan jangan jual uniform kat junior. Mahal woooo uniform ni. 
Kalau pakai uniform part paling aku tak suka adalah pakai boot. Nak menangis aku terbongkok bongkok nak ikat tali boot semasa kaki aku tengah cramp akibat main bola sepak. (T____T)~ wuuuuu...


2 comments:

fiqah hamed said...

tengok sis punya gambar camp krs..terus rindu nak pergi camp krs..tahun nie tak ada camp.. (':

fiqah hamed said...

tengok sis punya gambar camp krs..terus rindu nak pergi camp krs..tahun nie tak ada camp.. (':