Saturday, February 26, 2011

Undilah saya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar IPGM Kampus Ilmu Khas

Minggu ni aku sibuk ngan macam-macam aktiviti. Hujung minggu pon ada aktiviti. Semalam ada manifesto Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP). Kehangatan manifesto tak sehangat sewaktu aku di MRSM dan matrikulasi. Mungkin sebab tak ramai yang hadir. 

Mula-mula aku cadang nak amek jugak JPP tapi atas nasihat member aku, amira kat maktab Bainun tak yah la amek lagi. Lagipon aku nak pulun belajar dulu. Jeles ngan amira dapat 3.5 ke atas je setiap semester. Ceceh berlagak la kau azie nak amek JPP. Kerja pon malas buat. Aku pon hairan tak ramai yang minta mau jadi JPP. Ada jugak yang menang tanpa bertanding. Dan yang bermanifesto semalam tetap akan jadi JPP samada jadi ketua atau penolong. Takperlah, terasa jugak ada suasana pilihan raya.



So, mengundi je lah. Ada classmate aku jadi calon JPP. Tolong promote jerlah. Kepada pelajar IPIK, undilah Bob. Tarikh mengundi 28/2/2011.

pi es: bodben sampai limit -_-" jarang on9 tapi tetap akan update blog dengan penuh sabar walaupon line lembap.

2 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

pilihanraya mrsm lg bes! hahahahah

Fatin Myaa said...

hamboi2. baru 4 hari aku g big, bob dah bertanding bagai