Wednesday, February 16, 2011

Tumblr Shazika Shahrim


Ha! Kalau sudi singgahlah tumblr saya. Shazika Shahrim. Ish ish ish tak habes habes nak guna nama shazika shahrim. saya rasa macam ah kelasssss gitu pakai nama shazika shahrim. Walaupon tu bukan nama real saya tapi memberi makna buat saya. Kenapa pakai nama ni? Ha, godek godek la blog ni kalau nak tau kenapa saya pakai nama shazika shahrim.Usaha tangga kejayaan. Selamat maju jaya. Taman ria jaya. Eh ni nama taman tempat tinggal kawan saya.  Saya masih baru dalam dunia tumblr. Kadang kadang terasa macam dummy je buat tumblr tapi tak berapa nak pandai nak handle. Tu je yang termampu. 


6 comments:

Anonymous said...

pehhhhh ! seronok ehh..

Khairul Onggon said...

Hait!! Shazika mcm nama jepun hehehe... Saya ada tumblr tapi dah terkontang-kanting mcm muzium tinggal :P

niesz said...

ehe..xpe, nnti lame2 mesti da pro da.. :)

Asrul "iLham" Sany said...

cam best site tu ;D

PendekarPetai said...

tumblr 2 ape?? hehe

Nurul Aiman Ahmad said...

takde tumblr lg..wuwuuwuwu