Thursday, December 24, 2015

Lokai



Assalamualaikum..

Aku tertarik untuk pakai lokai ni bila tengok my roomate si wafa pakai. Macam menarik jer gelang ni. So i make some research bout this bracelet.rupa rupanya tengah in sekarang benda alah ni kat negara negara lain. Aku pon cari cari kat ig  yang menjual benda ni. Almaklumlah masa tu aku duk dalam hutan tak leh nak keluar cari kedai mana ada jual.

-pantai tanjung aru,sabah-

Untuk memastikan aku dapat yang betol betol original from mylokai aku pon oder dekat 1 ig shop ni orang malaysia tapi duk luar negara. Lupa dah aku apa nama ig dia. Lama jugak proses nak sampai benda ni kat tangan aku sebab jauh pastu aku pakai alamat umah ganu. Tunggu aku balik kampung dulu lah baru dapat.

Bila dah dapat n pakai terus rasa wow...! Nampak cool jer pakai gelang ni walaupon orang yang tak tahu mesti akan kata pehal lah si azi ni pakai gelang getah. Padahal atlet dan selebriti luar negara pon pakai gelang ni tawww...


"Lokai bracelet, which is infused with elements from the highest and lowest points on the planet. The bracelet features a white ball that holds water from Mt. Everest, and a black ball that holds mud from the Dead Sea."



lokai dalam bahasa Hawaii bermaksud keseimbangan. Jadi, gelang ini melambangkan keseimbangan atau yin dan yang dalam kehidupan.


Sekarang kat ig malaysia ramai yang jual lokai inspired. Ala ala tiruan gitu yang lebih murah harganya dalam belasan ringgit jer. Tapi still nampak macam original.

2 comments:

Irfa said...

Td ank mintak order kt ig
Yg ori bpe rm selalunya?

shazika said...

Sy beli rm120 include postage