Tuesday, December 22, 2015

CQ


Assalamualaikum...

Haritu gi MPH terjumpa buku hikayat calaqisya terus amek dan baca secara random satu muka surat. Ahaaa.. menarik ni. Terus beli dan baca dirumah. Buku ni berkisahkan perjalanan mereka dari awal meniaga pakaian sampailah sekarang menjadi salah satu butik yang femes di Malaysia.


Aku kenal mereka berdua sejak awal awal aku blogging lagi. Suka baca blog mereka terutama penulisan dari hentak berlipat yang sempoi dan bahasa yang senang ko nak faham dan hadam. No wonder lah sampai boleh terbitkan buku dan bahasa dalam buku ni pon still sempoi.

Dulu pernah jugak berbalas balas komen kat blog ngan hentak berlipat dan peti suara. Boleh godek godek oldest post.  Siapa sangka kan orang yang kita pernah berkomunikasi di alam maya sekarang dah makin berjaya. Tahniah buat mereka berdua. So atas sokongan aku pon beli dan bacalah buku mereka ni.


Eh! Bukan tu aje. Aku ngan ruby pernah jugak beberapa kali masuk butik dorang. Datang tinjau tinjau. Tapi sekali jer aku pernah beli baju yang dorang jual. Hehehehe.. sebab yang tu je yang ngam ngan aku. Yang lain sesuai untuk yang berisi sket. Okeylah tu.. tanda aku support CQ.



Sabrina maxi dress.

Oh ya..aritu CQ ada buat sale untuk syifa patch. Aku pon orderlah online amek saiz S/M. Ruby dah pesan dah saiz s/m tu pon besar. Aku tak pedulik nak jugak beli. Bila pos dah sampai aku test. Alahaiii... besar jugak ngan aku. Last last dapat kat mak aku sebab dia pon berkenan pattern ni sebab tengok ruby pakai. Awak lah ni ruby bakpe gi pakai syifa patch masa jumpa mak saya. Hahahaha.. kang tak pasal pasal mak saya pon tersuka. Takpelah rezeki mak dapat jugak jubah tu walaupon dia nak kaler lain.

 Obviously ni bukan gambar mak aku. Ni contoh gambar jubah yang dapat kat mak aku.

Begitulah citer tentang CQ dan aku. Ramai jugak blogger blogger yang aku kenal dan follow dulu bukak butik. Aku jer blogger sendu yang masih blogging x bukak pape.

Eh lupa.. keje aku bukak mulut sebar ilmu.

Papepon...All the best for the future, CQ ❤

No comments: