Sunday, December 20, 2015

Hulk pink

Assalamualaikummm...

Hello peeps..

Selama ni aku sokmo gunakan istilah 'hulk pink' kalo nak mengamuk marah atau geram. Tak pernah pon terpikir nak google wujud ke idok hulk kaler pink. Berdasarkan pemikiran logik  aku power ranjers ada kaler ijau merah biru hitam pink. Opkoslah hulk kaler pink pon ada kannn...

Sampailah satu hari aku wasap ngan bro ajim dan tersebut pasal hulk pink. Dia tanya aku

"Ada ke hulk pink"

"Eh..ada laaa" jawab ngan konfiden berdasarkan pemahaman aku tentang power ranjers.

 Dapat 1 image from wasap.

"Haa aa.. ada la"

Ranjin nyer lahai gigih pi google hulk pink.

Pape pon tinkiu bro sebab dia google la aku pon dapat tau hulk pink ni wujud. Walaupon tak keluaq kat tv.

Tetiba.. aku curious..

Wujud tak hulk kaler biru? ??

Terus aku google taip HULK BLUE.

Laaaa... ada rupanya.. bukan takat biru je ada.. merah kuning pon ada. Betoi la pemahaman aku tentang power ranjers tadi.


No comments: