Wednesday, February 6, 2013

15 ribu orang di Spectacular 2013


Assalamulaikum semua...
Agak lama sangat-sangat aku tak update sebab laptop aku rosak. Sekarang dah okey. Jadi let's blogging...!! So, benda pertama aku nak citer adalah SPECTACULAR 2013 yang aku hadiri penghujung Januari aritu. Sekarang dah masuk Februari dah tapi no problem citer tetap citer.

Spectacular 2012 hanya 6,000 orang yang join
Spectacular 2013...15,000 orang yang join.

Nampak tak kat situ betapa booming nyer Herbalife di Malaysia sekarang. herbalife dah masuk Malaysia dah 7 tahun tapi kat dunia ni dia dah wujud selama 33 tahun!! Alhamdulillah masih bertahan sampai hari ni. Pelbagai latar belakang orang dalam Herbalife.



 15 ribu orang berkumpul dalam stadium dalam sebuah event yang akan akan merubah kehidupan mereka. Best sangat sangat. Ada speaker yang dah consume Herbalife selama lebih 30 tahun...Wohaaaa....nampak muda, bertenaga dan sihat malah mampu berdiri depan 15 ribu orang. relex jer dia cakap. Nama dia John Tartol. Luarrr biasaaaaa.....

Sori lah Ruby gambar gegor. sape suruh tak duk diam masa orang amek gambar. 



 Bersama-sama rakan-rakan dari maktab. Kami semua first time datang Spectacular. Masa lunch semua orang makan nasi walaupon ko sedang lose weight. Yang gain weight wajib makan. 
The pocket rocket man kiter pon datang naik stage ngan basikal dia. Azizul Hasni Awang. Dia antara atlet yang consume Herbalife. 

Kenapa dia consume Herbalife?
Sebab untuk sport performance dia kasi stamina dan bertenaga malah untuk kesihatan sebab nak berlumba ngan mat saleh yang badan besar-besar lagi kuat dari dia. Pastu dia kata dia pernah eksiden masa berlumba besi masuk kaki dia. Doktor kata ambil masa yang lama untuk sembuh tapi dengan herbalife dia ambil masa yang singkat untuk recover kecederaan tu dan boleh berlumba seperti biasa.

Bagi atlet, untuk performance yang baik dorang kena sihat dan makan makanan yang sihat. Sekarang dah ramai atlet consume Herbalife. Alhamdulillah.



Saya bangga kibar bendera Terengganu dalam dewan tu. hehehehe...

Kalo kat spectacular kami dapat bendera ikut negeri sebab di Malaysia. Tapi kalo kat Extravaganza kami kibar bendera Malaysia di samping 14 negara APEC.

EXTRAVAGANZA SINGAPORE 2012 (klik link)
Nanti bulan 6 aku akan ke Extravaganza Bangkok pulak. Kalo Malaysia 15,000 orang masa Spectacular, nanti kat Extravaganza akan ada 25,000 orang dari 13 buah negara. tak sabor nak gi Bangkok. tiket alhamdulillah dah setle beli yang early bird sebab serik dah aritu masa kat Singapore beli yang angry bird.
So, ada yang masih bertanya Herbalife ni okey ke tak??? 
Mestilah okey. 33 tahun dah dia wujud dan sekarang dah berada di 88 buah negara dan diluluskan di 88 buah kementerian kesihatan. Bukan wujud di Malaysia jer. 

Mahu improve kesihatan anda? Contact saya 013-9454928

2 comments:

NinaAz said...

Yeahh. Sy dah beli tiket extravaganzaa. Jumpa disana... hihi

Izzat Eshak said...

Ramai nya orang =)