Tuesday, November 6, 2012

Nota hilang esok nak exam


Esok aku exam last paper untuk semester ni, Principles of english language teaching (PELT).
Selepas exam esok ada beberapa student yang terpilih yang very LUCKY kena submit fail english.
Aku.. Salah seorang daripada yang lucky tu.
sedang belek-belek nota, tetiba baru aku terperasan satu bab nota aku tak de dalam fail.
Imbas balik mana nota tu semua.
 
Beberapa bulan yang lepas kami ada kuiz untuk bab yang hilang tu, aku cabut nota tu dari fail.
Sekarang aku tatau nota tu semua ada kat mana. Aku dah ter-buang atau letak tempat lain.
Pulunlah aku cari, tetiba terjumpa henfon roomate aku yang hilang seminggu yang lepas. 
Lain yang aku cari lain yang aku jumpa. 

Pelik memang pelik. Macam mana henfon roomate aku boleh ada elok je kat tepi rak buku tu.
Terus aku kol Nisa untuk gitau roomate aku (yelah, roomate aku tak de enfon sekarang).
Tak larat nak pikir pasal misteri enfon tu. Alhamdulillah dah jumpa. Tapi pelik jugaklah ngan kehilangan enfon ni sebab dah cari seminggu. Bateri pon tak habes. Elok jer menyala. 

Oh..balik pada hal nota aku.


Mood: tengah study

Untuk exam esok, aku pinjam nota cikwe jap untuk study. 
Malas dah nak cari nota sendiri yang tatau rejam kat mana lepas kuiz.. Esok submit je fail tanpa nota tu. 

Tak sabar nyerrrr nak habes exam.
Ramai dah penghuni hostel dah balik kampung. Sunyi sepi hostel.
Okeylah. aku mau study jap. Babai..

No comments: