Thursday, November 8, 2012

Baca separuh separuh


Alhamdulillah exam untuk semester ni dah tamat. 
Hip hip hoooreeeyyyy.. tepuk tepuk bahu siket untuk diri sendiri sebab dah berjaya harungi exam ni.

Tadi kemas-kemas buku-buku dan kertas-kertas masukkan dalam kotak tetiba baru terperasan ada beberapa buah buku yang aku sempat baca separuh jer. 


Ni antara buku-buku nyer. 

Dua buah buku Sophie Kinsella tu dah lama beli. Tahun lepas kot.
Alasan tak habes baca: Bahasa dia tinggi sangat. Setiap kali baca mesti kena rujuk kamus. Malas nak belek kamus. Nanti aku rajin baru aku baca.

Tau Tak Apa tu aku baru beli bulan lepas kot. Tergendala pembacaan sebab aku sibuk tak dan nak baca buku. Buku ni best. Dr HM Tuah punyer buku kan aku suka cuma tak sempat nak baca jer.

Withering Tights pulak aku tatau apa motif aku beli. Novel english ni aku beli semasa jualan buku kat UPM. Harga murrah jer RM8. Terus rembat mungkin sebab cover dia menarik. Kaler pink gittewww...
Alasan tak habes baca: Sebab tak faham cerita dia betul-betul dari awal. 

Cuti semester atau disama ertikan dengan cuti sekolah ni aku nak habeskan masa ngan membaca dan perkenalkan Herbalife kat semuaaaaaa orang. Manfaatkan cuti sekolah ni dengan sebaiknyer. Sebab tahun lepas aku just duduk rumah layan henfon. Tak bermanfaat langsung untuk masa depan. Ceceh...



5 comments:

Aqilah Shafiah☆ said...

akq!! yg sophie kinsella tuh kan...due2 best kq...bace tau jgn x bace...menarik tuh...

(haha..xde keje tetibe dtg blog org suroh bace buku...)heeee...

Unknown said...

banyak nauu alasan ye. hhaha teruskan membaca.

Akemal said...

aku pun ada jugak buku yang tak abis baca. hu.. tak sempat! cewah. alasan. huhu

Rin Saharina said...

twenties superb.rin dok bc berkali2 =) tpi best lgi remember me by sophie kinsella jgk =)

shazika said...

aqilah n rin:

nak kena smbung baca jgk ni sbb dh 2 org kata best..hehehe

ammelia:
okey..akan teruskan cuti ni :)

ikhmal:
same ler alasan tak sempat baca hehehe :)