Wednesday, November 21, 2012

Kawan-kawan dah turun berat badan


Kali ni nak tunjuk kawan-kawan aku yang dah lose weight lepas consume Herbalife. 
Cuma tukar sarapan dan makan malam dengan mutrisi yang sihat alhamdulillah, masalah kesihatan dorang improve dan bonus dapat turunkan berat badan.. Wow...!!

Kiri kanan aku dua dua dah lose weight. 
Sebelah kiri kamu tu coursemate aku, habibah. Dia dah lose 6kg..!!! Dalam diam-diam ko yek turun 6kg..aku tanya baru nak gitau.
Yang belah kanan kamu pulak classmate aku, Ruby. dia ni ambil herbalife sebab nak improve masalah kesihatan jer pada mulanya. Sebab dia ada low blood pressure, muka pucat dan migrain sampai kena buat appoiment ngan doktor. Alhamdulillah lepas amalkan nutrisi yang sihat, kesihatan improve bonus dia dah lose 10 kilo..! 



 yang ni budak maktab aku jugak. Namanya iedah. Sebelum ni dia ada masalah buasir, baru lepas eksident dan ada parut jahitan kat muka dan kaki, di tambah pulak ngan terkena chicken pox (campak). Habis berparut muka dia.


Ni gambar dia sekarang. Kat mulut dia kena jahit tau. berapa jahitan ntah. 
Bila aku ushar dekat-dekat parut tu tak nampak weiiii... 
Pastu muka dia yang ada parut chicken pox(campak) tu kan dah hilang. 
Kulit dia jadi flawless bonus pulak dia turun 5 kilo...!


Dorang turun berat badan tak perlu diet-diet tahan makan giler-giiler, tak joging pon.
Cuma tukar sarapan paagi dan malam ngan nutrisi yang sihat jer.
 Tengah hari makan nasi melantak macam biasa. 
Kalo kamu siries nak turun berat badan macam kawan-kawan aku ni pastu nak improve kesihatan sila contact aku 013-9454928
Kalo kamu series, aku laaagiii serius utuk jadi coach ko. WOkey... kalo ada kawan-kawan yang nak lose weight pi bagitau kat dia, sila contact azie 013-9454928.  jangan diet teruk-teruk sampai tak makan langsung. Kesian kat badan tu. Kita nak pakai badan kita lama lagi tauuuu...




4 comments:

Admin said...

boleh try ni..
hehe nak kurus jugaaaaakkk !

shazika said...

ahsfantasy24:
jom...saya ready untuk coach anda :) contact saya tau

mira aziz said...

brapa kak harga herbalife nih? :)

shazika said...

Mrs. Mieraliciouss:

pm akak for details 013-9454928