Friday, December 30, 2011

Terakhir 2011

Assalamualaikum semua.. Ni adalah entry terakhir aku bagi tahun 2011. Sehingga tahun 2011 ni aku dah buat macam-macam entry kisah kehidupan dan pandangan aku tentang beberapa isu yang ingin dikongsikan. Alhamdulillah aku dah ber-blogging selama 3 tahun dan follower dah 16++ terima kasih semua kerana datang jenguk blog shazika shahrim ni. Aku bukanlah blogger tegar. Kalau tegar aku dah berbelog tiap-tiap hari. 

Bila dah masuk tahun 2012 nanti akan tinggal lagi 2 tahun lagi untuk aku menghabiskan pengajian sebagai bakal guru. Aku rasa macam sekejap je. Banyak lagi ilmu perguruan yang aku kena belajar. Mampukah aku jadi guru cemerlang? Aku akan cuba sebaik mungkin. Sebab tu masa depan aku. 

Semoga kita bertemu lagi pada tahun hadapan dengan kisah aku yang akan datang. Apakah yang akan terjadi kepada aku tahun hadapan. Kita semua tak tahu. Jumpa lagi tahun hadapan. Bye....

Salam sayang, 
Azie~

1 comment:

Rin Saharina said...

yupp.see you nxt year :)