Saturday, March 6, 2010

Gambar wallpaper saya yang HOT



1) Adakah anda rasa anda hot?

Saya tak rasa saya hot sebab saya ZUHUD



2) Upload wallpaper laptop yang anda gunakan sekarang.




3) Ceritakan pasal gambar di no 2.

Alien sedang memburu lembu. Terdapat beberapa ekor lembu dan beberapa buah alien. Alien hendak memakan lembu. Kesian lembu.



4) Bila kali terakhir anda makan pizza?

Pizza??? Apa itu pizza? Saya tahu lempeng je.



5) Lagu terakhir anda dengar.

Gadis ayu- Black Dog Bone. Tiba-tiba je ringtone fon saya berbunyik. No tak dikenali. Peminat kot.



6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Miskol balik no yang tak dikenali tu. Mana tau kot kot lelaki, ada peluang ngorat.



7) Selain nama sendiri, anda di panggil dengan nama apa?

Abang hensem. Dulu aku potong rambut stail laki pastu belah tengah. Pernah la member sendiri jatuh hati ngan kehenseman saya. Arieza, kau bukan lesboku yang pertama yek.



8) Tag lagi 8 orang.

Alah, kenapa ramai sangat. Saya rasa dah ramai kot yang dah buat tag ni. Jadi, saya singkatkan untuk 3 orang je. Maknanya, tag ni dah di edit oleh saya. Okey.

1. multi-name

2. intan izani

3. Arieza



9) Siapakah orang no 1 kepada anda?

Dia selalu tinggal jejak kat saya punyer kedai kopi. Banyak sangat nickname dia guna sampai kadang-kadang saya keliru. Rupa-rupanya laman web DAPAT WANG. Ceh.



10) No 3 ada hubungan dengan siapa?

Lesbo ku. Jangan jeles wahai lelaki. Hambek kau, aku tag kau balik.



11) Kata-kata cinta untuk orang no 2.

Tak boleh buat ayat cinta sebab dia dah berpunya. tapi, nak cakap jugak ILY.



12) Berikan 5 benda yang anda tau tentang orang yang tag anda?


- Ramai rakan lesbp dan nyah. Tak terhitung bilangannya.

- Kiut. Homaigod. Perlu ke saya kata dia kiut?

- Dah dimiliki oleh enchik Macha.

- Dia dah tag saya. Mungkin dai nak saya jawab soalan no 1. Adalah anda rasa anda HOT?

- Dan saya pon jawab tag ni. Sekian terima kasih.



13) Perbezaan antara kambing dan lembu?

Sekor gemuk dan sekor lagi kurus. Sekor berak taik banyak taik, sekor lagi berak taik kiut kecil je. Tak cair.



14) Perasaan anda buat tag ini.

Blurrr macam Mr. Bean.



15) Adakah anda tau si Rizman tu sengal?

Sengal macam Halimah Jongang. Tak pon macam Fatimah Juling.



16) Gay or Les?

Les. Oppsss..



Okey. Akhirnya siap jugak tag ni. Oh, saya dah edit soalan ni. For the original question, refer to this page. Sorry dear.



13 comments:

black_mel said...

les???jeng...jeng..jeng...

lawa gambar kat desktop...

intan izani said...

ILY too...
nnti akak wat tag ni eh..
;p

Izwan Komari said...

zuhud tu ap??
zess....alien dtg menyerang...ngengong
ngengong....bunyi ambulan dtg

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hahha les. ops! hahahaha
owh aku mmg kiut! omaigod! hahahha senget la ko.. pasal incik macha tu. aku xberani ckp ape2 dah dowh :(

Aus MeLankoLik said...

hahaha..
walpaper jenis paekha itu..
hahaha..

shazika said...

atan: zuhud tu..emmm tanya ustaz la

aeriza: aku tau ko sdg hangat ngn macha kau

shazika said...

aus: oh, gelakkan w/paper aku yek

Fahim 'n Alin said...

ahaha.. lawa wolpeper

Ash_my said...

zuhud itu merendah diri

shazika said...

fahim: oh..tengkiu hehe

shazika said...

ash_amy: btoi tu..10 mrkah utk kamu

et said...

hoho.smpi kwn sdr jatuh hati.ensem tuuuuu.

mazru said...

hahaha..aku pun kena gak tag camni...adeiii...