Monday, December 28, 2009

Lagi 5 tahun kena tunggu






Setelah 5 tahun lebih belajar dalam bidang pendidikan akhirnya 2 orang member saya ni dah nak kena posting dah. Best la mereka akhirnya dah berjaya jadi cikgu. saya ni nak kena tunggu lagi 5 tahun. Alah, mereka pon rasa benda yang sama jugak sebelum nak jadi cikgu. Kena sabar dan belajar lagi.



Mereka adalah antara penggalak semangat saya untuk menceburi bidang pendidikan ni. Tahniah buat Mat Ju dapat posting kat Selangor. Adi plak lagiiii la best. Dah la maktab kat Terengganu dapat plak posting kat Terengganu. Saya tanya dia, kau pakai 'kable' ke? Dia kata ikut pesan mak ayah. Parents dia yang pesan pilih negeri sendiri. Oh, mesti doa parents dia termakbul.



Saya pulak berharap nanti saya pon dapat semenanjung Malaysia. Kamu semua doakan saya yek. Lagi 5 tahun weh. 5 tahun. Fuh!




17 comments:

Admin said...

kte lak mnat posting sabah azie..
huhuhu... mntk2 dpt sne, hehe~

♥littleprincess♥ said...

sabo2..sy lagik 3 thn..ngee..=)

shazika said...

ahsfantasy24:

sy taw, awk nak kumpul duet dulu eh
gi sabah dpt elaun banyak
sy doakan hasrat anda tcpai

shazika said...

litleprincess:

wah
kamu lg 3
sy lg 5
huhu

jujia said...

ala..5 tahun tu kejap jer
taip2 blog,edit2 blog...
eh2,da 5 tahun da...
haha

Aminnn...semoga dpt posting semenanjung Malaysia...

shazika said...

pemboncengsetia:

tengkiu ya

kr0nc0ngmalaya said...

perghhh.. sal muka cekgu cm jambu2?? hahahaha.. suci ahhhh...

shazika said...

takkan muka cikgu nak kena ganas2 cam mafia kot

ceksumolek's said...

pejam celik je.. sampai la 5thn.. gunakan 5thn tu sebaik mungkin ;)

shazika said...

wokey aisumi

kr0nc0ngmalaya said...

nnt masok skola budak2 buli aa.. hahahaha .. garang aa skit..

daus said...

shazika skrg nie xckup grang ker?????huahuahua.....

B E L L A said...

kte pon lg 5 tahun!! tp bukan utk jd cekgulah hehe. same2 kte besabo nahh. :)

LuVidA^^ said...

kite doakan awk k...5 taun fuh lame ek... =) gud lux

shazika said...

daus:
aku tak garang..lemah lembut

shazika said...

bella:

ok
same2 sabo eh

shazika said...

luvida:

orait
tengkiu dear :)