Monday, October 13, 2014

Time is running out

Assalamualaikum....

Bangun awal pagi ni walaupon kelas start lewat pukul 1130. Dalam 2 minggu je pon lagi untuk kami masuk kelas dan belajar sesama. Tahun depan masing masing tercampak ke mana pon tatau.

Aku dah siap buat jadual besor besor lagi untuk countdown the end of the day as training teacher. But at the same time rasa sedih jugak untuk berpisah ngan kawan kawan dan junior semua.

Paling sedih nak berpisah ngan classmates fantastic four. Kami ada blog. Cer Google chekguchekgi.blogspot.com . kalo rajin dan ada tenet je aku sempat update situ. Bagus taw kalo buat blog sesama macam ni. Nanti kalau rindu boleh ler jenguk jenguk teringat zaman belajor.

Korang pon buat la 1 blog bersama kawan kawan :)


Minggu depan adalah cuti terakhir untuk aku balik ngan bas dari KL ke ganu. Huhuhuhu.... Aku harap yg last sekali make ayah aku boleh la mai amek aku kat sini. Kalau x datang maknanya balik ngan bas la aku angkut semua barang dalam bilik tu naik bas. Huaaaaaa

Mak ayah.
Datang kot. Insha Allah.

okeylah. As long as masih Ada baki baki hari di maktab ni. Cuba create memories dan kalo ada tenet kita update lah yek.
Bye!


No comments: