Saturday, October 11, 2014

Kelas hari sabtu


Assalamualaikum...

Harini hari sabtu. Dan kami ada kelas hari ini. Yeay!
Tepuk tangan ramai ramai..!
Sekarang aku dalam kelas.
Lecturer Ada depan. Kawan sedang buat pembentangan.
Aku update blog.


Yang ni sibuk selfie sensorang. Pasty duk asyik tanya " hensem tak aku?"

 Yang sorang ni pulak pantang nampak orang amik gambar. Ce jadi macam Thaeva acah acah candid.


Mai kelas pakai baju tak formal. Aishhh.. Apa nak jadi ni. Mentang mentang arini sabtu.

 Hok kiri tengah main fon. Yang tengah muka otok. Nasib baik ruby pantas nampak je angkat fon terus senyum.


Kak long pon sama. Smile.. Bukan smell. Hihihi..

Sekarang kena masuk dalam kumpulan pulok. Pening dah banyak ngat kumpulan sampai tatau nak masuk kumpulan mana.




Sampai sini jerlah aku update bergambar. Maaf aku tak boleh nak fokus dah. Kemon men. Its Saturday! Tapi aku cuba positifkan diri salin jugak nota.

Sekian sahaja update bergambor arini. Bye!




No comments: