Tuesday, April 22, 2014

Comel-comel buat persembahan.


Assalamualaikum....

Rabu minggu lepas sekolah jadi tuan rumah untuk program english...
Hari rabu jugak aku ada kelas 4 masa. Phewww..~
Tak sempat nak gi melilau ushar semua pertandingan.
Aku sempat tengok action song jer. Menarik jugak..

Ada 5 group jer yang bertanding wakil zon masing-masing..


Oleh sebab aku duk seat belakang sket, jadi gambar tak clear sangat..

Sekolah ni aku suka dia nyer costume.. Colourful dan ceria jer tengok...
Semua muka tersenyum hepy tyme atas pentas..


Yang sekolah ni best jugak..kuat ngat suara masing-masing..
Yang ni aku suka dorang nyer skirt rambu-rambu tu..
Ala-ala disko ah gitu..


Haaa.....yang ni style...Ko tengok girl yang kecik tengah-tengah tu..
sangat menjadi dia punyer gedikk...Suka sangat tengok..
Nyanyi lagu sway yang diubah lirik..sambil dorang kipas-kipas kain.
Yang lelaki pulok buh misai...hehehehe


Yang ni tema haiwan..pakai costume haiwan..
 Bagi aku kalau pakai topeng tak nampak ekspresi wajah murid..
better tak pakai..

Sekolah ni aku suke dress tuu..sebab kaler pink..sweet oooo..
Comel-comel ayu ah dorang nyer persembahan..


Bakat-bakat murid ni boleh dikembangkan lagi...insha allah...
Last sekali aku tatau sekolah mana yang menang.. Sebab kena masuk kelas dah lepas tu..
Walaupun bizi ada kelas, sempat jugak menyelit tengok persembahan..



No comments: