Tuesday, June 25, 2013

Semasa lecturer tiada dalam kelas

Assalamualaikum...

Alhamdulillah laptop aku dah okey lepas di format.. Sekarang aku berada dalam kelas bersama classmates sedang lepak-lepak sambil buat tugasan untuk present nanti. Lecturer kami ada kerja so dia bagi tugasan berkumpulan. Kumpulan aku Thina dah buatkan slide ehemmm  aku releks ler kejap update blog. Hehehehe...


Spot the niqab girls. Tu si fatin dan moknik. Dorang sesaje jer pakai praktis untuk berniqab sementara jerebu teruk sekarang ni. Mudah mudahan satu hari nanti jadi macam tu lah yek. yang lain sedang kusyuk wat kerja.
 

Ini kak long dan cikwe. Amboi siyes ngat eh cikwe wat kerja cari bahan nak present.
 

Pok Din duk bergosip ke tu ngan ika?


Aku dan aus..


Okey lah kami kena turun gi dewan. Bye :)

No comments: