Sunday, March 24, 2013

Segarkan muka dengan Face Quencher Herbalife


Assalamualaikum semua.. have you had your shake today?

Sekarang aku tengah siapkan asignment sebelum start cuti. So, dalam keadaan mengantuk dan mata hampir terpejam aku pon spray muka pakai face quencher herbalife ni. best sangat sangat sebab bila ko spray jer kat muka ko akan rasa sejuk sejuk kat muka dan kembali segar. Orang Herbalife panggil face quencher ni 'air-cond bergerak'. Dalam beg mesti ada face quencher ni untuk segarkan muka.

 Nak gi camping pon aku bawak benda ni jugak. Hehehe..

Ni lah radiant c face quencher Herbalife..


Sangat bagus untuk kulit muka kita. Selalu orang nak kulit cantik dorang cucuk cucuk vitamin c atau ada jugak yang telan pil vitamin c kan. Tapi Herbalife ada spray muka vitamin C. Wohaaa..! ianya anti-oksida yang buat kulit kusam nampak bermaya. ceceh..


Antara kegunaan lain 'air-cond' bergerak ni:

863287d81fb051ea1973530885a469fa. Masa dalam kelas aku ngantuk aku spray jer kat muka untuk kasi segar. Ada orang mengantuk masa drive pon boleh spray muka.

2Sesuai untuk lelaki dan perempuan. Ko ingat pompuan jer nak jaga muka.

4199061f501eca26b90b5269a52bb4f5. Untuk bagi mekap tahan lebih lama. Lepas ko dah mekap tu boleh spray kat muka.

4. Sesuai untuk semua jenis kulit.


Kan face quencher ni bila kita spray dia rasa sejuk sejuk gitu kan, bila dalam cuaca panas membahang aku pon sembur face quencher ni kat badan. Cool jer rasa. Ha..! Kalau baby kamu demam, eloklah sembur badan baby dengan face quencher ni untuk kurangkan panas badan. Insha Allah okey. Orang Herbalife ni guna produk memang giler-giler sebab dorang tahu Herbalife adalah makanan nutrisi untuk sel-sel badan. Walaupon nama jer face quencher aku tekankan kat sini FACE tapi bukan setakat sebur kat muka jer, kat BODY pon boley..

Harga sangat murah. Tak sampai pon 50 hengget. Aku galakkan semua orang ada face quencher herbalife dalam beg tangan masing-masing. Wokey..Jika berminat nak radiant c face quencher ni contact aku 013-9454928 (azie).


No comments: