Friday, January 13, 2012

Hulahoop?

Assalamualaikum semua. Sebelum-sebelum ni aku dah banyak kali memperkenalkan belog english aku. Jangan terkejutlah kalau aku ada lagi 1 belog. Dan jangan terkejutlah sebenarnya belog aku bukan 2 sebenarnya emmmmm lebih dari 2. Cari sendiri belog-blog aku yang lain. Apa? Malas nak cari. Okey. Oleh sebab aku baik aku kasi kamu link. Jangan malas nak view page tu plak.

Oleh sebab dah berkurun aku deactivatekan (private sementara) belog Hulahoop jadi dah tiba masanya aku aktifkan balik. Sekarang aku dah ambil minor bagi subjek English jadi aku kena improve kan balik english aku yang terkontang kanting, grammar bersepah-sepah buat essey english pon jenuh perah otak cari maksud perkataan pastu main hentam je buh perkataan apa menyebabkan orang yang baca jadi blurrr... (T_T")

Header blog aku. Black and white je. Tak mampu beli ink. 

Kenapa kasi nama hulahoop? Aku penah cerita kenapa nama dia macam tu tapi tatau la entry yang mana untuk kasi link. Tak pe, meh aku gtau. Aku kasi nama ni sebab english aku teruk giler dan grammar aku broken. Dan kadang-kadang aku update kadang-kadang aku tak Macam terhuyung hayang so, aku kasi nama Hulahoop. Kamu faham tak? Faham tak hulahoop tu apa? ((right click-open in new tab yang ni)) 

U got it? tak stabil kan. So, cakap banyak tak guna, jom kita terjah Hulahoop. 
Gimme ur supprot babeh..

pi es: dah penah cerita tentang Hulahoop kat sini dan sini

No comments: