Saturday, September 18, 2010

Tudung ekspress

Hye semua...Raya dah pon berakhir. Malam saya akan pulang ke maktab. Cuak giler ni asignment semua tak siap. Bodoh sape suruh giler main game counter strike ngan plant vs zombie. Ni semua salah adik-adik ngan sepupu aku duk taruk game kat pc rumah. Ahhh...nyesal giler.



Raya kali ni saya try pakai tudung ekspress. Memang la senang tudung ni just sarung je kat kepala. Tapi kena ikut kesesuaian muka jugak. Saya jugak try pakai pshmina di atas tudung ekspress.


Dulu saya rasa tudung ekspress ni tak sesuai untuk muka yang panjang tapi bila try ase semua jenis muka boleh jer try tudung jenis ni.



14 comments:

::melur:: said...

sya pon 1st time try pkai tudung ni tyme raye..ok la kan..he3

Guru said...

comel bertudung raya ekspress ...
macam2 nama untuk tudung stail gini kan

→ : bertuah atau tidak

NAZ said...

awww cantik je :) selamat hari raya

mizzura said...

okay jer muka awak...samalah kita pun selalu rasa tembam bila pakai..tapi..belasah je la..

Aida Azryn said...

ukiey je kamoo pkai tudung.. nice.. :)

eik`S noName said...

owh...nice ok pakai tudung nie...
selamat pulang ke maktab...

shazika said...

fatihanapi:
ase2 mcm ok jugak la tudung ni
jimat mase untuk bersolek :P

shazika said...

a kl citizen:
a'a kak..
macam2 nama
ada nama laris manis, natasya, tudung gotah la,...
padahal jenis cam sama jek
saya panggil tudung ekspress sbb cepat je sarung di kepala

Fatin Aliyya said...

mcm kenal jek gmbr no 2 tue.hehe.:)

shazika said...

fatin aliya:
shhh..diam2 jerk
hohoho

Nako Abdullah said...

mane ade semua lapisan umo sesuai muka buat cam bola aku ni burok gile kott bila pakai. tsk tskk T_T

shazika said...

nako:
betol weh semua boleh pakai. kena cari yang betul2 ngan ngan muka. jgn pilih yang besar2

Qib said...

lawa lah tuhh.. macam lisa dalam TE


Latest entry di:

Jenis mamat dibenci perempuan ><
Mainan genius dari Japan

akubiomed said...

Baguslah sampai pakai kain tudung pun dah ekpress jadi menutup aurat pun tidak menjadi alasan lagi ;-)