Monday, September 20, 2010

Jubah hitam


Bila usia dah 20 tahun baru saya berpeluang memakai jubah. Hasil pertolongan Kak Long dan Ruby akhirnya saya mendapat jubah warna hitam yang simple but nice di beli kat First Lady jalan TAR. Ni pon last yang tinggal sebab susah giler nak cari saiz saya, XXS. Tanpa buang masa terus grab and paid sebab harga murah.



Semasa raya saya bawak motor dengan memakai jubah. Biasa lah kan jubah potongan dia straight dan agak sempit sedikit di bahagian bawah. Masa nak turun dari motor, kaki saya tersepit dengan jubah tu. Tak pasal-pasal kaki kena ekzos motor.


Sape suruh rempit pakai jubah. Hembek kau stiker di kaki tanda jakun bawak motor pakai jubah. Mak dah pesan selak je jubah tu sampai paha sebab dan pakai seluar. Tapi sebab tak biasa kena plak ekzos.


Pape pon saya seronok dan sangaaaaatttt teruja sebab dah dapat jubah. Tercapai hasrat untuk memakai jubah di hari raya.


12 comments:

NAZ said...

awww sila beli lebih banyyak sebab nampak awww ayu haha

Azie said...

haha!! selamatkan jubah dulu ke?? takut jubah koyak ea?

hentakbelipat said...

cantek!!

Aida Azryn said...

Mak kak hadiah jubah.. tapi xpakai2 pun time rayer ritu..

rayer haji t nk pakai la~ hehe

laGenDA KodOk HijAU said...

ermm aaa.. ermmm aaa.. tgh memikir jubah ke org yang nampak cantik hehehe

shazika said...

naz:auwww..ayu kah macam ayu raudah
nanti ada duit beli lagi

azie: syg jubah jugak sbb petama kali pakai
dahla beli pakai duit sendiri
sayang ooooo

hentakberlipat: tengkiuuu!!

shazika said...

aida azryn: pakai la kak..
nanti mesti lagi ayuu

kodok hijau: emmm aaa emmm..

Amir Syahir said...

bgus bju tu..bli bandle eh..hehe

Qib said...

lawa nyer..
camat ri rayer


Latest entry di:

Jenis mamat dibenci perempuan ><
Mainan genius dari Japan

HaN WarreN said...

lawaaaaa ;)

Fatin Aliyya said...

peewit!mak arab.haha.:)

Anonymous said...

nice!!