Wednesday, September 29, 2010

My hangout teams during holiday


Hye semua. Cuti maktab selalu ikut cuti sekolah. Maka, jarang sekali nak sama dengan cuti budak U. Saya pon jarang balik rumah. Kalau balik pon cuti sem je. Here u r my teams.




Selalu kalau balik rumah mesti contact mereka ni. Kami kawan sejak masuk MRSM tapi yang si Lele tu kenal sejak main bola jaring sekolah rendah masa sekolah saya lawan ngan sekolah dia. Dari kira Arina (sekarang UiTM Shah Alam), aku, Lele (UNIMAP) dan Era (UDM).



Kadang-kadang saya akan contact member sejak sekolah rendah. Saya ni siket je kawan perempuan kat kampung. Dulu masa kecik-kecik ramai member laki. Tapi dah tak layan member laki. Saya kan dah ayu bukan tomboy lagi. Cewah. T_________T.



Dari kiri Mirah (UiTM Dungun), Nazihah (KPTM Kuantan) dan Azira (UUM). Ni je lah antara kawan-kawan yang tinggal dan akan lepak ngan saya kalau pulang ke kampung.




Ni semua kawan-kawan yang satu kelas ngan saya masa darjah 6 di Sekolah Kebangsaan Bukit Sawa. Reunion tahun lepas. Kami masih contact lagi. Seronok kalau buat reunion ramai-ramai. Lagi ramai lagi bagus.




Okey. Yang ni latest punyer reunion. Masa raya hari tu. Semua ni kawan-kawan masa di MRSM PDRM. Geng-geng terengganu. Oh, sangat teruja tengok kawan cina saya pakai tudung. Guess lah yang mana. Cuba teka.



7 comments:

eik`S noName said...

yg kat secret recepies tuuu....btol x???

ade yg single lagi>>???ahakss////gura2 dlm blog

SakinahSallim^^ said...

ini blog azi rupanya..ptt aku cam familiar je ngn shazika 2..huhu..
rindu ase tgk gmbr reunion kt mcd 2 even aku n nani xdop c2..hahaha
neway,,follow u..=)

Lea Isnawi said...

yg mana satu eh..
muka sume nampak gadis melayu jerk

shazika said...

eiks: Bukan lah. Tu pure malay. si zilaaaaati

shazika said...

KInah:

nanti kita plan lagi eh wat reunion. Rindu ngat nak jumpa kinah. Setahun sekali je jumpa. =_="

shazika said...

Iea:

Semua macam malay eh. Hehehe..

Qib said...

BESKAN KALAU CLASMATES SPORTNG MACAM NI ;)


Jum Singgah yer
Latest entry di:

Kehebatan 2010 hanya untuk….